2012. március 13., kedd

Színes Lovely tusok

Minden blogon ódákat olvastam a fekete Lovely tusról. Hogy olcsó, hogy jól kezelhető, hogy tartós. Több sem kellett, gyorsan be is szereztem egyet,s a legendák igaznak bizonyultak: a tus tényleg működőképes. Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy veszek belőle színeseket is. Egy királykéket kellett, meg egy barna, pár nap múlva már ezeket is magaménak tudhattam. Fel sem merült bennem, hogy esetleg nem olyan jók, mint a fekete verzió...


  Az elején nem is volt gond. A barna egy fényes (van olyan, hogy metál-barna?) szín, tökéletesen teljesít, egy húzással csodaszép és tartós vonalat lehet vele készíteni.





A gondok akkor kezdődtek, mikor a kéket kezdtem próbálgatni... ugynis egy húzással szinte nem csinál semmit, építeni pedig alig, vagy egyáltalán nem is lehet. Én ilyet még nem is láttam! Áthúzom vagy ötször, és még mindig ugyanolyan szar halvány! A szempilláim tövében pedig van olyan szakasz, amit nem is óhajt befogni. Nem hogy első, de még tizedszeri húzásra sem. Ráadásul volt rajtam szemhéjalap! Fizikai képtelenség, de komolyan. Van ecset, van rajta festék, és nem fog a felületre! Hogy lehetséges ilyen?

Szóval ez a kék egy rakás szar festék, ami nem fog.


Egy húzás, a fotó még szépít is rajta...

Nyolcvan húzással

Lehet, hogy csak én fogtam ki hibásat, mindenesetre olyan idegállapotba kerültem tőle mikor használni akartam, hogy én egy életre befejeztem a Lovely tusaival.

5 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó a blodog, amióta rátaláltam már nagyjából végigböngésztem az egészet és minden elismerésem!! Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  2. Ez most nagyon jól esett, köszönöm szépen! :) Visszavárlak! :)

    VálaszTörlés
  3. Pár perce találtam Rád, és engem is megfogott a stílusod :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Tigrisfog, ennek örülök :)

    VálaszTörlés
  5. énis beleszerettem a fekete tusukba és nem is kívánom lecserélni! De ez a barna nagyon tetszetős, lehet beszerzek egyet :D
    a kék mondjuk eszembe se jutott volna, de így már semmiképpen nem is fog!

    VálaszTörlés