2012. március 6., kedd

Ebay deal - Karmos karkötő

Magdi egyik inspirációs képén láttam meg azt a karkötőt. Szerelem volt első látásra, de sokáig csak plátói. Mindig beraktam a virtuális kosaramba, majd kivettem, megint beraktam, megint kivettem... szóval nagyon tetszett, de túl extrémnek éreztem a intoleráns magyar valósághoz. Aztán mikor már a sokadik rendelésem adtam le úgy, hogy ezt a karkötőt szenvedő arccal kivettem a kosárból, leesett végre a tantusz.
Ha tetszik, meg kell venni, nem pedig a korlátolt hazai ízlésvilág jövendőbeli véleménye miatt rágni a körmeimet.
Hogy én mekkora ökör vagyok! Komolyan elszégyelltem magam, ha megjön a karkötő, bocsánatot is kérek tőle.







Sokkoljuk csak a néniket a piros hetesen!
Innen lehet rendelni, 4.09 $, (kb 900 forint), nincs szállítási költség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése