2012. március 29., csütörtök

Meglepetés csomag

Történt egyszer, körülbelül fél éve, hogy rendeltem három dolgot az e.l.f.-től. Épp egy olyan akció futott náluk, hogy ha legalább tíz font értékben rendelsz, akkor ingyen szállítják ki a csomagodat, ráadáasul kapsz egy "Mystery box"-ot is, ami néhány random terméket tartalmaz tőlük. Én épp tíz fontért rendeltem tőlük, így járt a free shipping, meg a meglepetés csomag is. Kíváncsian vártam, hogy vajon mit fogok kapni, bár biztos voltam benne, hogy a titkos kis zsákbamacskájukat nem viszik túlzásba. Eltelt egy hét, eltelt kettő, három, majd négy is, de hiába zaklattam a postást, a rendelésem csak nem érkezett meg. Írtam hát egy e-mailt az e.l.f. ügyfélszolgálatának, ők válaszul először is elküldték a címem, hogy ellenőrizzem, biztosan jó-e. És mit láttam?

Azt, hogy a címembe írt hosszú 'ő' betűk furcsa jelekre cserélődtek, tudjátok, van olyan kódolás ami nem ismeri fel az ilyen jellegzetes ékezetes betűket. Vissza is írtam, hogy ezzel lesz a gond, mire azt a választ kaptam, hogy ez van, ellenőriznem kellett volna, mikor a rendelésről küldték a visszaigazolást. Meg még hozzáfűztek annyit, hogy ha esetleg visszaküldik hozzájuk a csomagot, akkor majd elküldik megint.
Na, gondoltam, akkor arra keresztet vethetek.
Dúltam-fúltam pár napig, hogy kidobtam az ablakon 3500 forintot, de pár hét után teljesen elfelejtettem. Ez már majdnem hat hónapja volt.

Kitaláljátok, mit hozott ma a postás? :)

Igen, megérkezett, sok hónap kavargás után mégis idetalált. Kibontottam, ott volt az általam rendelt három termék a csomagban (egy korall lakk, egy pirosító illetve egy ecsettartó), meg mellettük egy doboz, amit először nem is értettem. Aztán esett le, hogy tényleg, én kaptam még valami extrát is! Mérsékelt kíváncsisággal bontottam szét a kartont, és a legnagyobb meglepetésemre egy egész komoly kis szett volt benne. Meg is mutatom nektek!


e.l.f. Beauty Book - Smokey Eyes Edition
Ahogy azt a mellékelt képeken is láthatjátok, ez egy egész nagy paletta, 12 színnel, egy kis tükörrel, egy szemceruzával valamint egy kétvégű applikátorral.

e.l.f. Nail Polish - Greek Goddess
Ez egy nagyon szép glitteres lakk, arany az alapszíne, de a csillámok színesen fénylenek benne.

A paletta és a körömlakk mellett pedig még ott kukucskált egy  körömreszelő-készlet és egy szemhéjra való kis ecset is.

Nagyon megörültem ennek a sok holminak, ezeket mind a rendelésemen felül kaptam, szóval így a csomag abszolút megért 3500 forintot. Ugyanakkor nem szabad figyelmen kívül hagynom azt a tényt, hogy ezek közül egyiket sem használnám, annak pedig semmi értelme, hogy csak úgy nálam legyenek. 


 És akkor most jön a lényeg!

Arra gondoltam, hogy valamelyik olvasómnak nagyon szívesen odaadnám mind a négy ajándékomat, ezzel is megköszönve nektek, hogy első követőkként támogattok, kommenteltek, kérdeztek, biztattok.
És ahogy Horst Fuchs mondaná, ez még nem minden! :)
Ugyanis a pirosító amit rendeltem, nekem nem lett jó, szóval ezzel még nagyon szívesen megtoldanám a csomagot :) A studio kategóriából való darab, az szín neve Tickled pink, ami egy pici fénnyel rendelkező világos tónusú rózsaszín árnyalat. (Ne tévesszen meg senkit ez a barck színben pompázó fénykép, fotózásban igazi antitalentum vagyok.)

Akkor már csak az lenne a kérdés, hogy egyáltalán van-e erre érdeklődés? 
Szeretné valaki elvinni tőlem ezt a kis ajándékcsomagot?

Mi legyen, lányok? :)

14 megjegyzés:

  1. mekkora mázlid van!:))

    én érdeklődöm mindenképp amúgy!:D

    VálaszTörlés
  2. Engem is érdekelne, főleg a paletta! mikor már rendelni akartam, nem lehetett kapni... :/

    VálaszTörlés
  3. Ilyen nincs. :D Engem is érdekelne. :3

    VálaszTörlés
  4. Bizony, nagyoncsini cuccok ezek, letesztelném szívesen :D

    VálaszTörlés
  5. engem is érdekelne. a lakk gyönyörű! :)))) meg a pirosító is.

    amúgy eléggé durva, hogy fél év múlva érkezett meg. én ebaynél alig bírom a 3-6 heteket kivárni :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem bárki szívesen elfogadná :D

    VálaszTörlés
  7. Jelentkezne szerény személyem is :)

    VálaszTörlés
  8. Wow, még szép hogy szeretném!

    VálaszTörlés
  9. El tudom képzelni milyen bosszantó lehetett mikor megtudtad, hogy "kb soha nem lesz nálad a rendelésed"... Az ajándékok pedig nagyon jók, én is szívesen elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  10. Szegény. Megőrültem volna szerintem :) Én is érdeklődő vagyok :)

    VálaszTörlés
  11. Fúú, ez nekem is tetszene :) Jó ötlet lenne a nyereményjáték!

    VálaszTörlés
  12. Csak most látom, de egyrészt engem is érdekel, másrészt meg ajánlom a Coastal Scens céget, meg a Make Up Plazát is, volt kis probléma a termékeknél mindkettejük esetében, de mindkét cég angyalian aranyos vevőszolgálattal, és nagyon gyors válaszadással büszkélkedhet. :-)

    VálaszTörlés