2012. március 15., csütörtök

Ebay deal - Fekete műbőr táska

Sokan érdeklődtetek efelől a táska felől, én meg emlékeztem, hogy le van mentve watch listre, szóval gyorsan előkotortam, hogy elkészítsem róla a bejegyzést.
Igen ám, de a terméklap időközben megszűnt, szóval elkezdtem megkeresni az alternatíváját, mert ezeknek a Honkongi cuccoknak mindig több terméklapja van (más-más árakkal!).
Meg is lett, de meglepetésemre a szállítási díjnál az volt feltüntetve, hogy nem küldenek Magyarországra. Mire már majdnem megütött a guta, találtam egy terméklapot, ami minden kritériumnak megfelelt. (Két dollárral drágább ugyan, mint az általam elmentett régi terméklapon, de egye fene!)

Ja, és még annyi, hogy nem kell félni, ha out of stock van, mert ezeket mindig restockolják (hogy van ez magyarul?). Ha pedig mégsem, csak megszűnik a terméklap, akkor az esetek 90%-ában újralistázzák a terméket.

(Ha valaki esetleg megtalálta jobb áron, vagy nagyobb raktárkészlettel, feltétlenül szóljon! Köszönöm!)



Itt lehet rendelni, ára 23$ (kb. 5000 forint), szállítási költség nincs!

6 megjegyzés:

  1. szija! nem találtam sehol az email cimed szal itt irok:D tegnap végig böngésztem mindegyik bejegyzésed nagyon tetszenek:) egy kérés/kérdésem lenne http://img163.imageshack.us/img163/8789/londen2.jpg

    ilyet te nem láttál még ebayen? mert én már nemtom hány órát elcsesztem ilyet/kisebbet/ más színűt keresve de nem találtam sehol..:S

    VálaszTörlés
  2. Jaj, köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem, tényleg nem volt kinn a címem! Alapvető hiba... de már orvosoltam is! :)
    Köszönöm a dicséretet, a karkötőnek pedig utánanézek, rémlik valami széles karperec a lementett listámról, de lehet hogy az arany. Még ma megnézem :)

    VálaszTörlés
  3. az mindeeegy a lényeg a fazon:D
    és nagyon szivesen:) én is köszi:)

    VálaszTörlés
  4. Nézd csak :)
    http://sargakovesuton.blogspot.com/2012/03/ebay-deal-szeles-oversized-fem-karkoto.html

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Most találtam a blogodra, és annyira jó tippeket írsz, imádom:) én is szoktam rendelni ebayről, eddig csak ékszereket, de a következő egy táska lesz:)

    ez a táska is hasonló és olcsóbb is pár dollárral:
    http://www.ebay.com/itm/190610594833?var=490036496513&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    VálaszTörlés