2012. március 6., kedd

Chanel Holographics hasonmások


Andi közönségszavazásán egyértelműen ez a darab lett a lakkok királynője. Sok embernek fáj érte a szíve, de mivel limitált darab volt, már csak álmaink szivárványszín felhőin tudhatjuk magunkénak. Azonban ahogy minden lakknak, ennek is vannak alteregói. Nem pont ugyanolyanok, de nagyon hasonlóak. Összegyűjtögettem ezeket számotokra, hátha valaki vigaszra lel!


(Remek külföldi körmös/beauty blogok fotóit láthatjátok alább. A képeket barátom, a Google ajánlotta fel nekem. )



No.1 - Gosh Holographic
Kétségkívül ez a lakk hasonlít legjobban a Chanelre.
Magyarországi drogériában nem kapható, legközelebb talán Szlovákiában, de rengeteg külföldi beuty blogon arról számoltak be, hogy a Gosh pultoknál hónapok óta csak a hűlt helyét találták. Valószínűleg már ezt sem gyártják, a Gosh honlapján ugyanis nem találtam meg a bűvös 549-es árnyalatot. De javítsatok ki, ha tévedek. Ebayen 35 fontért láttam Buy it now kategóriában, 8 font szállítási költséggel. Ez a mai árfolyammal számolva összesen körülbelül bő 16 000 forint... Hát igen. De szerintem aki megteheti, az tegye meg, mert ez is egy szempillantás alatt kihalásra jut, mint a Chanel.


No.2 - China Glaze OMG Silver


Ebayen 60 dollár, plusz 14 szállítási költségért láttam (összesen bő 18 000 ft), de ha tudtok olcsóbb lelőhelyet, ne tartsátok magatokban!

No.3 - Make Up Store - Greta
Érdekes, ugyanis a Make Up Store honlapján így néz ki:

 
Gondolnátok, hogy felkenve ilyen...?
Sajnos itthon nincs MUS, az országok listáját itt találhatjátok meg.
Próbáltam utánanézni, hátha valamelyik webshopból lehet rendelni Magyarországra is, de nem jártam sikerrel. Még ebayen sem leletem belőle egy darabot sem!


No.4 - Nfu Oh 61
A legtöbb webshopban sajnos ez a lakk is out of stock. Jelen pillanatban épp ebayen is csak csillagászati összegekért láttam.


No.5 - Ozotic 517 és 509
Egy kalap alá vettem őket, ugyanis nem sok különbsége van a két árnyalat között, az 509 talán valamivel világosabb.
509 és 517
Én egy webshopot találtam, ahol nemzetközi postázás van, és ahol 14 ausztrál dollárért már miénk is lehet a lakk. De most jön a fekete leves: 43 dollár a szállítási költség! És akkor már megint ott tartunk, hogy majd’ tizenötezer forintot vágnánk ki egy körömlakkra...
  

No.6 - Sally Hansen Nail Prisms in Diamond #01 és Magical Nail Makeup Crystal Ball
Magical Nail Makeup Crystal Ball és Nail Prisms in Diamond #01
Megint csak az ebay-t tudom felhozni lelőhelynek, nem azért mert nincs más, hanem mert én nem tudok róla. Szállítással együtt 28 amerikai dollár, vagyis kábé 6800 forint itt. Természetesen limitált...
A Crystal Ball is a legtöbb webshopban out of stock. Ez van...  


No.7 - OPI DS Sapphire és Standing Room Only (Silver)
Az Opi változat már amolyan glitteresbe hajló holografikus (bizony, glitteres lakk ≠ holografikus lakk), nem olyan finomak benne a csillámok, mint a fentiekben. Persze ez is meseszép, és ha kevésbé kötözködő némber lennék, némi jóindulattal még holografikusnak is kikiálthatnám. Ő az:
És naná, hogy ez is limitált, szóval nem érdemes sokat rágódni rajta! E-bayen 20 dolcsiért láttam szállítással együtt (kvázi 5000 forint), itt még kapható belőle négy darab. A webshopos lelőhelyeit és árait sajnos nem ismerem. Világosítsatok fel bátran :)
Standing room only:
Elérhetőségéről nem tudok nyilatkozni.


No.8 - Color Club Worth The Risque
Ez is inkább glitter, mint holo, de van valami, ami miatt ide soroltam a többi közé. Ez pedig egy lényeges dolog: az ára. Az összes többi közül ez a legolcsóbb ezüst-holó lakk! 3,25 $ az internetes öbölben, plusz 4,5 $ a szállítás, ez így összesen nagyjából kétezer forint. Ez sem nevezhető olcsónak, főleg, ha az Essence háromszáz forintos lakkjaihoz van hozzászokva az ember fia (én), de már a drogériás lakkok (Astor, Max Faktor, Maybelline is társaik) is megütik ezt az árkategóriát. A fenti holó lakkokról nem is beszélve...


Én ennyit tudtam összegyűjtögetni, de ha ti tudtok még ilyen lakkokról, esetleg fentiek lelőhelyéről, olcsóbb webshopról, egyszerűbb beszerzésről, ne tartsátok magatokban!  Sok körmöcske lesz hálás az információért!

5 megjegyzés:

  1. Szia, én a Claire's-ben vettem ilyen lakkot, 990(?) Ft-ért! Nagyon szép, de kell rá egy réteg átlátszó lakk is, mert a mikrocsillámok miatt olyan, mintha egy csiszoló papír lenne:)
    Ráadásul most akció van, 2+1 ajándék minden kozmetikai termékhez.

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit, szupi a blogod!:) az enyém még nagyon kezdetleges:(
    http://moussecat.blogspot.com/ http://www.facebook.com/1minniemousse

    VálaszTörlés
  3. a hetvegen megyek Hollandiaba, Amsterdamban van egy bolt..
    http://www.makeupstore.se/usen/products/nails/holographic/greta
    ha gondolod :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor nem csak én próbálok reménytelenül a nyomára bukkanni valami ilyen lakknak... :-)

    VálaszTörlés