2012. március 1., csütörtök

Ebay deal - Ékszertartó állvány

Állandóan kínlódom az ékszereimmel. Sokáig fiókban tartottam őket, de olyan orbitális ékszercsomók alakultak, hogy a zsebből előbányászott fülhallgató semmi ahhoz képest. Egyszer meguntam, és a ruhásszekrényem ajtajának belső felére felvertem öt szeget, oda akasztottam a nyakláncaimat. A másik ajtóra pedig szintén szegekkel kifeszítettem két organza szalagot, és arra akasztgattam, abba dugdostam a fülbevalóimat. Olyan büszke voltam magamra, mintha csak a globális felmelegedés kérdését oldottam volna meg, hiszen végre nem gabalyodnak össze az ékszerek, ráadásul porosodni sem fognak. Majd mikor elégedetten becsuktam az ajtót, rájöttem, hogy ez így kurvára nagyon zörög. Azóta minden alkalommal, mikor kinyitom a szekrényem ajtaját, húsz nyaklánc csapódik neki a fának, és fülbevalók zuhannak a padlószőnyegre.
A tanulság:
Az józan ész nem megvásárolható.
Az ékszertartó állvány igen.



Nem is drága, 8.77 $, ami kábé 2000 forint. Akinek több a cucca, vehet csak nyakláncosat, vagy csak fülbevalósat is. Vagy mindkettőt. Vagy mindegyikből kettőt. Ezért a darabért ide tessék kattintani!

1 megjegyzés: