2012. március 21., szerda

Ebay deal - Gallérdísz

Nem tudom van-e magyar megfelelője a "collar tip"-nek(... ha van szóljatok!) Én már csak ilyen fantáziátlan magyar nevet adtam neki, hogy gallérdísz. Egyre több kifutón tűnik fel, már sok külföldi bloggeren is láttam, meg mintha a Zarában is lett volna valami ilyesmi, de erre nem esküszöm meg.
Kicsit fiús, de nekem pont ez tetszik benne. És az, hogy ahhoz képest, milyen pici, szerintem egészen megváltoztatja egy ing, vagy blúz stlusát. Rengeteg formában kapható, van egyszerű, mintás, széles, hosszú, szóval mindenki megtalálhatja a neki valót.  Gyönyörűen be tudjuk vele olvasztani az ingjeinket a mostani fémes trendekbe. Vagány kis kiegészítő, határozott megjelenést kölcsönöz!







Két eladót is mutatok, mindegyiknél más a választék.
Az egyik lelőhely itt van, itt mindegyik darab 4.76$, vagyis kb 1100 forint.
A másik eladó pedig itt van, nála 5.37$-ba kerülnek. Ez nagyjából 1200-1300 forint.
Az árak természetesen egy párra vonatkoznak!

1 megjegyzés: