2012. március 7., szerda

NOTD - Nude golden

Itt találkoztam egy csodaszép inspirációs képpel, amiről rögtön tudtam, hogy meg kell valósítanom. Sajnos az én körmeim nyomorékok nem tudnak megnőni, pedig kentem őket mindennel, szedtem vitamin, óvtam és védtem őket.
De ha nem hát nem. Azóta tövig vágom őket, mert ha nő két millimétert, azonnal letörik.
Eddig nem is zavart a pici köröm, de a fent említett inspirációs kép megfájdította a szívemet.
Nem hagyhattam annyiban, megpróbáltam pici körmökkel!






Még annyi változtatást eszközöltem, hogy halványrózsaszín helyett az essence nude it! lakkját használtam, mert szerintem az univerzálisabb szín, legalábbis nekem több ruhámhoz megy. Így jobban illik a hétköznapjaimba, de van egy púderszínű alkalmi ruhám, ahhoz egyszer biztosan megcsinálom rózsaszínnel is.



 

Nem tökéletes, de én nagyon boldog vagyok vele! :)

3 megjegyzés: