2012. március 4., vasárnap

DIY köves gyűrű renoválás

 

Nevezzetek fantáziátlannak, de szeretem, ha a ruházatom színe visszaköszön a kiegészítőimen. Számomra akkor harmonikus saját megjelenésem, ha a legnagyobb rosszindulattal sem tudom azt mondani rá, hogy kaotikus. Ezzel az elképzeléssel csak az az egy gond van, hogy megvalósításához majd' minden ruhadarabomhoz vennem kéne egy ahhoz tökéletesen passzoló kiegészítőt. Miután megnyerem a lottót, ez is tervben van, addig azonban kitaláltam egy költséghatékonyabb megoldást.





Az alapötletet most gyűrűkön fogom megmutatni, de csinálhatnám köves nyaklánccal, karkötővel, fülbevalóval is.Az alanyok tehát az alábbi darabok lesznek, mindegyiket 0.99$-ért szereztem be az ebayen, szállítási költség nélkül.



Költeni csak erre a három gyűrűre költöttem, de ha lett volna itthon hasonlóm, akkor ezt a hatszáz forintot is megspóroltam volna. Ezután már csak elővettem a kedvenc körömlakkjaimat, a többit pedig már ti is könnyen kitalálhatjátok: kőfestés! :)


Azért a körömlakk a legalkalmasabb erre a feladatra, mert nagyon szép egységes felületet tudunk vele létrehozni, és nagyon könnyű kezelni. Két réteg festék kellett mindkettő gyűrűre, és én szívből ajánlom a tetejére a az Essence Better than gel nails fedőlakkját, mert kiegyenlíti a csíkozódást, és olyan természetes fényt ad neki, mintha maga a kő lenne olyan színű! Arról nem is beszélve, hogy pikk-pakk megszárad. Ha nem vagyunk biztosak a kézügyességünkben, ragasszuk körbe celluxszal a követ, így biztosan nem megyünk mellé, bár az is könnyen javítható.

Először egy csomót vacilláltam, hogy te jó ég, milyen színűre fessem ezt a három gyűrűt, mikor annyi szép lakkom van? Aztán leesett a dolog legszebb része: a színeket minden alkalommal változtathatom, ruhától, alkalomtól függően! Csak egy kis körömlakklemosó, és mehet is az új menet! Bár én lusta vagyok, szóval szimplán ráfestettem egy másik színt az előzőre, mikor gyorsan kellett az "új" gyűrű. Volt egy pár bogyó-fülbevalóm is, amit átfestettem, és azzal is tökéletesen működik, de igazából nem hordok olyat, szóval gyorsan tovább is adtam.

A gyűrűkkel jelenleg úgy állok, hogy van egy korall kő, mert már alig vártam a jó időt, hogy hordhassam ezt a pezsdítő színt, van egy menta, mert ez a tavasz -csapból is ömlő- divatszíne és van egy szürke, ami  praktikusan, sok ruhához használható.

Tudom, nem találtam fel a spanyol viaszt, de szerintem gyors, egyszerű, pénztárcakímélő megoldás, ráadásul nem kell körbejárni a boltokat, hogy olyan színű ékszereket keresünk, amilyet épp a fejünkbe vettünk.

Ezen látszik néhány folt, ez azért van, mert itt még nem kentem fel a második réteget. Kicsit szét voltam szórva :)

 Remélem tudtok valamit kezdeni az ötlettel! 
Pingálásra fel! :)

1 megjegyzés:

  1. szuper :) eddig erre nem is gondoltam. csak a gyűrűket/ékszereket festem le átlátszó lakkal, hogy ne kopjanak. de rengetegszer jártam már úgy, hogy nagyon tetszett az egész "fazonja", csak a színe nem.

    VálaszTörlés