2012. március 13., kedd

DIY köves ékszer renoválás - 2. rész (Pasztell nyaklánc, nude fülbevaló)


 Olyan jól működtek a hétköznapokban a múltkor megfestett gyűrűk,
 hogy egy második adag ékszert is körömlakkos ecset alá vettem.
 Ráadásul azt mondtam, hogy ez a módszer nem csak gyűrűvel, hanem
 más ékszerekkel is működik, gondoltam jobb ha leellenőrzöm ezt az
 állítást, mert könnyen lehet, hogy hülyeségeket beszélek.
 De jelentem,  minden szavam igaz volt, alább megnézhetitek a második
 projekt  eredményeit.

Időközben érkezett még két darab egy dolláros gyűrű, először őket vettem gyorsan kezelésbe.


Ez a leveles minta és a csepp forma számomra elég romantikus, így ez a kő ideiglenesen púderrózsaszín lett.
Viva la spring!

Ez a gyűrű szögletes, szegecses rockos, szinte könyörgött, hogy arannyal fessem át!

A következő ékszer egy pár fülbevaló, eredetileg sötétkék kő volt benne, nagyon sokat használtam. Ennek köszönhetően nagyon csúnya, leharcolt állapotba került, de hónapok óta nem vitt rá a lélek, hogy kidobjam... és milyen jó, hogy nem tettem! Így kiélhettem rajta a nude imádatomat, és nem vált kukalakóvá.

Jól látszanak itt is a kopások, de élőben még súlyosabb volt.

Voilá!

 És végül de nem utolsósorban egy nyaklánc, melyet -mit ad isten- az ebayről szereztem be. Három dollárba került, vagyis ennyivel licitáltam rá, gondoltam ennyiért úgysem hagyják, hogy elvigyem. Végül senki nem ígért rá, így megérkezhetett hozzám. Szuper formája van, jómagam imádom az asszimetrikus dolgokat. Igazi különlegesség, jó súlya van, abszolút minőségi, nem bóvli érzés kézben tartani. egy dolog nem tetszett, ez pedig a kövek színe. Nem is a színük, hanem az, hogy ilyen csillogós-glitteresek belül, ezen felül pedig még fazettázott is a felületük, és ettől iszonyatosan olcsó hatást keltettek. Régen a tinimagazinokhoz voltak olyan ékszerek, amikben ilyen "kő" volt. Nem tudom, értitek-e mire gondolok, igyekeztem lefotózni.


Nem sikerült  tökéletesen elkapni ezt a csillogós-fazettázott felületet, de nagyjából látszik.
Sokat gondolkodtam, hogy milyen színűre fessem be a köveket, nem tudtam választani a sok üde tavaszi szín közül. Menta? Púder? Halványsárga? Közben még ott voltak a nude lakkjaim is, amikért annyira odavagyok, szóval azon is gondolkoztam, mennyire jó lenne egy nude nyaklánc. Aztán eszembe jutott, hogy már miért is kéne egyforma színűre festeni őket?
És bumm, így született a Chocapic tökéletes pasztell nyaklánc tavaszra! Megy a menta pólómhoz, a púderszínű ruhámhoz, a nude blézeremhez, meg úgy kompletten a fél ruhatáramhoz. Juhé!

+ egy tipp: a fazettázott (szögletesre csiszolt) felület befestésekor nem kell megijedni, ha az éleket először nem fogja be a lakk. Szép türelmesen kenegetni kell a vékony rétegeket! Ne essünk bele abba a csapdába, hogy egyből fél liter körömlakkot zúdítunk a felületre, mert csak szétfolyik a szélére, és az élek ugyanúgy ki fognak kandikálni.



Szóval a módszer hivatalosan is működik, elő az ékszereket, meg a körömlakkokat és uccu neki!

12 megjegyzés:

  1. nahát ez zseniális, tuti megcsinálom én is majd egy-két ékszeremmel!:) Köszi a tippet!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen :) Örülök, hogy tetszik az ötlet, előttem is új távlatokat nyitott meg :)

    VálaszTörlés
  3. az a baj, mostmár az ebay-en is úgy nézelődök, hogy nem baj ha ronda:DDD eddig legalább lehetett szelektálni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha-aha, pontosan:D Tökmindegy milyen gagyi ha van egy nagyobb átalakítható felülete:D

      Törlés
  4. ez gyönyörű lett :)

    Magdi: detto, mostantól én is így nézek szét :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lora :) már keresem az ékszereim között a következő áldozatokat...

    VálaszTörlés
  6. Hű, tényleg gyönyörű szépek lettek! Főleg a nyaklánc, de az a csepp-gyűrű is nagy kedvenc!
    A nyaklánchoz esetleg megvan még a linked? vagy az eladó? vagy így, hogy aukciós volt, csak egyszeri darab?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Megnéztem a rendelési történetemben, azóta egyszer újralistázták, egy hónapja, akkor azért több pénzért kelt el, nem három dollárért, mint nálam. Most nincs feltéve se aukcióra, se fix árasra, de azért belinkelem neked az eladót, hátha lesz még:
      http://myworld.ebay.com/mylove_collection/

      Törlés
    2. Köszi! Mindenképp figyelni fogom, hátha lesz még...
      Amúgy tegnap "kivégeztem" blogod, utána meg kb. egész éjszaka az ebay előtt ültem és csorgattam a nyálam. Nem tudom, te hogy bírod, nem lehet leállni, az biztos :D
      Szóval örülök, hogy rád találtam, mert persze eddig is tudtam, hogy van ebay, csak olyan elérhetetlennek, bonyolultnak tűnt a rendelés, és meg voltam győződve, hogy az 1 dolláros gyűrű postaköltséggel már biztos egy ezres is lesz, de most úgy érzem kicsit felvilágosodtam :)
      Ja, még annyi, hogy nagyon jó a stílusod és most már tényleg befejeztem az ajnározásod :D

      Törlés
    3. Örülök, hogy már nem félsz az ebaytől! :) Hát igen, a pénztárcánkra eleinte vigyázni kell, de egy idő után belejön az ember és fel tudja mérni, mi az amire szüksége van, és mi az, amire nincs.
      Nagyon szépen köszönöm a dicséretet, visszavárlak! :)

      Törlés
    4. Fú a nyaklánc húúúú:) Pedig nem vagyok kiegészítős de ez nagyon tetszik! Az ebaytől meg nem kell félni, ha esetleg "balul sülne el valami" akkor ott a buyer protection, max tényleg az hogy az elején mindent megvesz az ember... De aztán tényleg napról napra egyre jobban meggondolod hogy kell-e neked az a gyűrű 0.99ért:D Jó a blog amúgy, landolsz is a readerben!

      Törlés
  7. Isteni ez az ötlet, már három fülbevalómat és egy fedeles órát is "átalakítottam".
    :)

    VálaszTörlés