2012. március 22., csütörtök

Ebay deal - Masnis gyűrű

Nem tudom miért nem készült még ajánló erről a gyűrűről! Nekem van ilyenem és az egyik kedvencem, nagyon sokat hordom. Sosem volt túl nőies az öltözködésem, ékszereket meg évekig egyáltalán nem hordtam. Mostanában kezdem megtalálni a női énemet, (bár még elég bátortalan vagyok) és ez a gyűrű pont jó eszköz nekem a lányosodásra, mert egészen meglágyítja az egyébként inkább fiús outfiteket, amiket hordok. Nem valami hatalmas nagy változtatás, de mégis úgy érzem, egészen más lesz tőle a külsőm.

Ráadásul ahányszor csak ránézek (és az ember kezével ez biza gyakran megesik) mindig eszembe juttatja, hogy "hé, te amúgy egy lány vagy!", így furcsa módon egy kicsit a gondolkodásomat is formálja, ami határozottan jó tesz nekem.
Szóval ez egy nagyon szuper kis gyűrű, ráadásul olyan olcsó, hogy el sem hiszitek! A méret miatt sem kell aggódni, ugyanis állítható.
 Ja, és itt megnézhetitek Magdin is :) 

Ne tévesszen meg a fotó, a gyűrű bronz színű, nem arany



 Itt meg is tudjátok venni, ha kedvet kaptatok!
És most kapaszkodjatok meg: ára 1, azaz egy dollár, szállítástól, mindenestől!
Na, meggyőztelek benneteket? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése