2012. március 17., szombat

Ebay deal - Leopárdmintás clutch


Nem leszek megjátszós és egyből elárulom nektek: én nem szeretem a leopárdmintát. A kedvesem szerint leopárdmintás cuccokat csak a méltósággal megöregedni nem tudó, ötvenes hölgyek hordanak, akik meg akarják hódítani a két emelettel lejjebb lakó alkoholista hűtőszerelőt, de ezzel persze én nem értek egyet. (Páromnak egyébként sajátos véleménye van sok női dologról.) Szerintem mértékkel használva nagyon is jól tud kinézni, egy táska, egy öv, egy sál állatira fel tud dobni egy szettet. A lényeg, hogy tartással viseljék, és látszódjon, hogy illik a tulajdonosa egyéniségéhez. (Közhely overdose, tudom...)
De akkor miért is nem hordok én leopárdmintát? 
Nos, engem az egyik drága jó, hogy is mondjam... az ellenkező nem társaságát harsányan élvező nőrokonomra emlékeztet, aki gyakran hord ilyen mintájú ruhát, és akire... hát, még morzsákban sem szeretnék hasonlítani.
Az én személyes és kitérdeklő komplexusomtól eltekintve viszont ez a táska jól néz ki, és a ára is teljesen jó, szóval akinek nincsen leopárdmintásforróvérűnőrokon-fóbiája, ne hagyja ki!




Szélessége 34cm, magassága pedig 23cm.
Itt tudjátok megrendelni, ára 16.79$, vagyis nagyjából 3700 forint. Ingyen küldik!

1 megjegyzés:

  1. Ezt a fóbiát.. :D Bár sajnos én is átérzem harsánypinkrúzsban és platformcipők formájában...

    VálaszTörlés