2012. március 18., vasárnap

Ebay deal - Sifonrózsás öv

Jaj! Nem vagyok ilyen romantikus bolond, de ez az öv még belőlem is kihozta a nem létező női énemet. Tetszik, mert egy szimpla fekete ruhát egyből tavasziasít, egy business-stílusú outfit keménységét pedig egy pillanat altt meglágyítja. De én vigyáznék vele... egy alapvetően is fodros, vagy virágos, nagyon feminin tavaszi ruhához már sok lehet! Azonban ha gyorsan a téliből tavaszi kollekciónkba teleportálnánk egy blúzt, ruhát, nadrágot, akkor ezzel egy csapásra megoldhatjuk! Hét színben is kapható.
Azt pedig ugye mondanom sem kell, hogy tök jó ára van?

 


 






Itt, ára kemény három dollár (~660 ft), ráadásul ingyen szállítják.

6 megjegyzés:

  1. jaj ezeket már olyan régóta nézegettem:) lehet most rendelek:) amugy köszi a blézerest..pont az előbb vettem egy türkizt boltban.. 5500 ft volt(blézerért az sem olyan vészes..) de akkoris..:D

    te amugy rendelsz ilyen övet? mien színt ha igen?

    VálaszTörlés
  2. A blézer 5500 forintért még teljesen jó :) Amit én ajánlottam, az is 4200 igazából, csak euróban írták ki, ami ügyes kis húzás honkongi barátainktól, mert nekem fel sem tűnt volna. Azért az ajánló maradt, mert így sem vészes még talán :)

    Övet nem valószínű, hogy rendelek. Nagyon sok dologgal vagyok úgy, hogy nagyon tetszik, tök jól néz ki másokon, de magamon nem tudom elképzelni. Nekem elég fiús öltözködési stílusom van épp, és valahogy nem tudom elképzelni a ruháimhoz ezt az övet. De ha a te stílusodhoz, cuccaidhoz megy, akkor szerintem ne gondolkozz rajta!
    Nekem az alsó kép utolsó kettője tetszik színben legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. SZia! Nagyon élvezem, hoyg megtaláltam az oldaladat és az ebay-s ajánlóidat. Ezzel az övvel is úgy voltam, hogy kb. 2 hete találtam meg őket (bár nem ilyen sok színben) és gondolkoztam rajta, de most hogy írtál róla meggyőztem magam és rendeltem egy barnát és egy feketét. Szerintem ezt a két színt akkor is ki lehet hasznűlni, ha egyébként nem szoknyás-nőcis a stílusod (nekem sem...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömet okozok az ajánlókkal :)
      Az övvel kapcsolatban elgondolkodtattál, egy feketén vacillálok. Egyébként pont tegnap láttam nagyon-nagyon hasonlót a Stradivariusban 3000-ért, csak ott nem volt ekkora színválaszték.

      Törlés
  4. Szia! Megérkeztek ma az övek, egy barna és egy fekete. Pont olyanok mint a képen, csak én azt hittem szélesebbek, de nem, pont jó, szóval merni fogom hordani :)

    VálaszTörlés