2012. március 12., hétfő

Ebay deal - Pikkelyes karkötő

Bár nem olyan extrém, mint a karmos karkötő, mégsem hétköznapi. Szerintem abszolút egyszerű és mutatós, nincsen túlcsicsázva, mégis öltöztet.
Lehet találni belőle egy keskenyebbet és egy szélesebbet is, a szélesebbet két színben lehet megvásárolni, ezüstben és feketében, a keskenyet pedig ezeken felül aranyban is.
(Update: tegnap 2500 forintért láttam a vékonyabbat az I am nevezetű ékszerüzletben. Egy újabb 300% fölötti haszonnal ellátott bizsu... nice.)


A szélesebb:




Innen lehet rendelni, 5.84$, vagyis felfelé kerekítve 1300 forint.  Free shipping.

A keskeny:

Felirat hozzáadása

Itt rendelhető, 3.25$, nagyjából 720 forint. Szintén ingyen szállítás.

Zseniálisak!

2 megjegyzés:

  1. I am meg a többi bolt is nagyon szeret jó nagy hasznot rárakni mindenre. Pont egy pénztárcát sikerült vennem Euro-s boltban, ami emlékeim szerint teljesen olyan, mint az I am-es csak 700FT és nem 3-4000...no comment!

    Amúgy nagyon jó a blogod, én is nagy ebayes vagyok, ha ékszerekről van szó ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már be sem szoktam menni, mert csak felidegesítem magam... ha bemegyek, akkor is csak azért, hogy megnézzem, milyen ebayes cuccokat akarnak elsózni, aztán megírjam nektek belőle az olcsó verzió ajánlóját :)

      Törlés