2012. március 28., szerda

NOTD - Black & gold


Nagyon hosszú évekig nem festettem a körmeimet. A körömlakk, a színes ruhák, az ékszerek jó időre eltűntek az életemből, de az elmúlt hónapokban valahogy megint felkeltették az érdeklődésem. Már mondtam, hogy hétköznapokon még így sem szoktam mintás, csillogós, egyéb feltűnő körmökkel szaladgálni, egyrészt mert sokkal kevesebb ruhához mennek, másrészt mert sajnálom a pepecseléssel töltött időt. 
Pár napja viszont álmatlanság gyötört, ami egyébként abszolút nem jellemző rám, így jobb híján hajnal kettőkor elkezdtem körmöt festeni. Gondoltam akkor már ne legyen egyszínű, jöhet valami kis plusz, elvégre időm mint a tenger, előttem az egész éjszaka. Másnap aznap kicsit kómásan felkelve eszembe jutott, hogy te jó ég, én hajnlban pacsmagoltam valamit a körmeimre, biztos valami szürreális borzadályt alkottam abban az élőholt állapotban.


Gyorsan csekkoltam, de nem volt okom aggodalomra, hálistennek nem festettem pink hangyászsünöket a körmeimre. Sőt! Teljesen viselhető lett, ráadásul megy a legtöbb ruhámhoz és a jórészt arany színű ékszereimhez is.

Ha eddig bármikor ránéztem a körmeimre, sosem éreztem semmi különöset. Ennél viszont belém hasított, hogy te jó ég, ez nagyon én vagyok. Különleges, de egyszerű, elegáns, nem túl feminin.

Hasznnált lakkok: 
Essence Colour&Go - Black is black
Catrice - Goldfinger

6 megjegyzés:

  1. óóó mivel sikerült ilyen szépre csinálnod a köríveket? nekem nagyon nem megy:d

    VálaszTörlés
  2. Szuper szuper! Nagyon tetszik, ha csak annyi kézügyességem lenne, mint amennyi nincs, (és nem lenne tövig rágva a körmöm) én is megcsinálnám.
    Felteszem, hogy miután alkottál valamit, már ment is az alvás...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én körmöm is kb 1-2 mm, a minta meg nem nehéz, hidd el :)
      Az alvást viszont még az alkotói munka fáradalmai sem hozták meg...

      Törlés
  3. ja és mi a catrice száma?:$

    VálaszTörlés
  4. szupiii köszi:)) eddig még fel se tűnt hogy ilyen szép arany színe van:D

    VálaszTörlés