2012. március 19., hétfő

NOTD - Black & white golden

Nem szoktam nagyon cifrázni a körmeimmel, a múltkori notd is csak azért került fel ide, mert elég extra volt magamhoz képest. Hétköznapokon én csak szimpla egy színnel festett vagy festetlen körmökkel szaladgálok, olyan programokra pedig nem nagyon járok, ahova nem érzem soknak csillogós, mintás, extrás körmöket. Szombaton este viszont végre kimozdultunk, úgyhogy úgy döntöttem jöhetnek a csillogós körmök! A koncepció már megvolt a fejemben, a múltkori arannyal díszített témát akartam módosítani, méghozzá úgy, hogy a nem a körmök töve, hanem a vége arany. 

Egy dologoról nem tudtam csak dönteni, hogy fekete, vagy fehér alapra kerüljenek az arany végek. (Micsoda problémák!) Végül megszületett az alább látható kreáció. Tudom, tudom, korántsem lett tökéletes, de erre két kifogásom is van: az egyik, hogy hosszú körmökön (amik nekem soha a büdös életben nem lesznek) ez a koncepció sokkal jobban mutat, a másik pedig hogy összevissza bénáztam, mert késésben voltam. De nem is konkrétan az én körmeimet akartam megmutatni, hanem magát az elképzelést.
Nekem személy szerint jobban tetszett így, hogy a körmeim végén volt az arany, valahogy úgy lezárta az egészet és összefogta ezt a fekete-fehér koncepciót. Valószínűleg lesz még ilyen körmöm, ugyanis a fehér alapra festett arany csillámok nagyon megtetszettek, legközelebb talán olyan lesz az összes :)

(Nem azért került fel ennyi fotó, mert annyira belezúgtam a körmeimbe, vagy mert annyira jó fotósnak érzem magam, szimplán nem tudtam egy képpel elérni, hogy visszaadja azt, ahogy élőben kinézett. Pedig fényévekkel jobb volt, esküszöm! :)



3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Egy ősrégi, kopott Avon lakk, a sógornőm adta kölcsön. Már elég használhatatlan, alig tudtam vele ezt a két körmömet is megcsinálni. Nem véletlenül lett ilyen egyenletlen a felülete...
      De amúgy azért nem írtam konkrét lakkot, mert a fekete meg fehér szerintem minden márka kínálatában kapható. Vagy nem...?

      Törlés
  2. Nagyon jól néz kis, és igenis jól mutat rövid körmön! :-)

    VálaszTörlés