2012. március 26., hétfő

Kapod amit látsz? - Ékszereim az ebayről



Egy olvasóm vetette fel az ötletet, hogy mi lenne, ha készítenék egy bejegyzést azokról a holmikról, amiket én is megrendeltem. Hogy valóban úgy néznek-e ki, mint a képen, mennyire csalóka a terméklap fotója, mennyi egy termékben a marketing és a valóság aránya. Annyit már előre elárulok nektek, hogy én a cuccaimmal 90%-ban elégedett vagyok, elvégre ha nem így lenne, nem ajánlgatnám ily bőszen a világ legnagyobb virtuális piacát. (Azért csak ékszereket tudok megmutatni, mert minden más holmit (táskát, sálat, hajdíszt) eddig még csak ajándékba vásároltam, így már nincsenek a birtokomban. De azokkal is hasonlóképpen elégedett voltam.)

Csapjunk is bele a lecsóba!

Legelőre teszem a legrosszabbat... ez volt ugyanis az első ebayes rendelésem. Egy dollárt fizettem érte, és nagyon csalódott voltam, mikor megérkezett. A képen látott gyönyörű minta ugyanis még véletlenül sem köszönt vissza a valóságban, csak valami elkopott, elmosódott valami látszott a gyűrű oldalán. Tapasztalatlan vásárló voltam, szóval csak behúztam fülem-farkam, és pozitív feedbacket hagytam az eladónál. De ha ti ilyen helyzetbe kerültök, ne legyetek olyan "bocshogyélekzsákmányoljkinyugodtan" típusok, mint én voltam! Akkor sem, ha csak egy 1 dolláros holmiról van szó. A mai eszemmel már tudom, hogyha szóltam volna, azonnal kicserélik, vagy visszafizetik az árát.

Ebay
Saját
A következő az oroszlános gyűrű, ami nagy szerelem, mióta csak megérkezett. Kicsit sötétebb élőben, mint amilyenre a kép alapján számítottam, de ezt leszámítva teljesen hű a terméklapján található képeihez.
(A színárnyalatokra egyébként nem lehet adni, ez függ a monitorod típusától, beállításaitól, plusz a fotózás körülményeitől is. Szóval ilyesmiért nem ér az eladót hibáztatni. Kivéve persze, ha kék helyett pirosat kapsz.)
Ebay
Saját
Harmadikként a masnis gyűrűmet mutatom meg. Amikor az ő borítékját kibontottam, boldogan konstatáltam, hogy pontosan, száz százalékig (ha nem többig) azt kaptam, amire számítottam és amiért fizettem. És nagyon-nagyon örülök neki.
Ebay
Saját

A következő egy leopárdos nyaklánc. Ez is teljesen olyan, mint a fotóján, ráadásul nehéz, minőségi darab, nem spórolták ki belőle az anyagot. Vele kapcsolatban csak egy fájdalmam volt, mégpedig az, hogy nekem rövidnek bizonyult. Ez nagy valószínűséggel azért alakult így, mert az egyik fotóján látott -a nyakláncot bemutatni hivatott- ázsiai modell barátnémet olyan 150 cm körülire saccolom, míg én egy kisebb jetilány magasságával bírok, vagyis 178 cm vagyok. Szóval az a nyaklánc, ami neki mell alá ér, az nekem kb. pont a dekoltázsomig lóg. Ezt a problémát amúgy hamar kiküszöböltem, hozzáraktam egy lánchosszabbító véget, beletelt vagy negyvenkét másodpercbe.

Ebay
Saját
Ehhez a kék gyűrűhöz nincs is nagyon hozzáfűznivalóm. Röhejes ára volt (ne is kérdezzétek, liciten vettem :( ), gyönyörű, valódi ásványi kő van rajta, és egy minőségi, széles, masszív ezüstszínű gyűrűalapra van rögzítve. Tökéletes.

Ebay
Saját
A következő karkötő ma várakozott rám a postaládámban. Ebbe sem tudok belekötni, igényes, masszív bizsunak tűnik, teljesen megfelel a leírásának, fotóinak.
Ebay
Saját
Az utolsó előtti a leveles nyakláncom, amit mostanában rengeteget hordok. Ez is teljesen megfelelt a fotóinak, viszont van egy dolog, amiben más, mint amire számítottam. Ez pedig az, hogy szinte semmi súlya nincs, a levelek nagyon vékonyak, olyan pici borítékban jött, hogy el sem tudtam képzelni, mi lehet benne. Ez viszont szerintem pozitív dolog, mert azáltal, hogy ilyen könnyű, nem húzza le a nyakam, mégis nagyon mutat. Nagyon szeretem!
Ebay
Saját


Előfordulnak persze balesetek, például olyasmi, hogy valami így érkezik meg:

De ilyenkor nem kell mérgesnek lenni, vagy megijedni. Az eladó nyilván nem összetörve adta postára, az ilyen sérülések szállítás közben történnek. Nem érdemes ilyenkor felelőst keresni, balesetek mindig előfordulnak. Ha hasonló állapotban érkezik meg valamitek, csak írjatok az eladónak, engem azonnal kifizettek.

Sok ékszert nem mutattam meg, mert teljesen felesleges, elégedett vagyok mindegyikkel. Vannak, amik még úton vannak, de már nem úgy várom őket, mint régen, körömrágva, hogy úristen, vajon átvertek-e. Tudom, hogy rosszul nem járhatok, mert vagy tökéletes lesz, vagy visszakapom a pénzem, és nekem ez épp elég.

Köszönöm, Hongkong!

18 megjegyzés:

  1. A masnis gyűrű és a leveles nyaklánc a kedvencem *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettőhöz megtalálod a linket a blogon :)

      Törlés
  2. az első gyűrű nekem is megvan és nagyon sokat hordtam, de egy idő után kilazult benne a kő és félek, hogy elhagyom :(
    a karmos karkötőt is megvettem és sokkal szebb élőben! az egyik legjobb vételem volt ^^
    a masnis gyűrű meg épp úton van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbálod meg kiszedni a követ, és visszaragasztani?
      A karmos karkötő egész nap rajtam volt, pedig itthon voltam, melegítőben :D

      Törlés
  3. Masnis gyűrű felém is elindult :)
    Olyan sokára jön meg ő is, és az óra is, hogy már el is felejtem, miket vettem, sokszorosítva ezzel a meglepetés erejét, amikor ideér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt imádom az ebayes vásárlásban, hogy először akkor okoz örömet, mikor megrendelsz pár dolgot, utána pedig váratlanul meglepnek a kis csomagocskák, még sokszor boldog pillanatokat okozva, más-más napokon :)

      Törlés
  4. nekem is csomo cuccom van már, és 97%ban meg is vagyok elégedve velük:)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=197828113661007&set=a.197788710331614.40562.197721557004996&type=3&theater ehhez tudsz linket adni?:)

    VálaszTörlés
  5. Egy félelmem van ezekkel a hatalmas bizsu miazmákokkal. Hogy lekopik, elszíneződik, bezöldül (és még én is) Nekem egy bizsu gyűrűm van, és pár nap alatt lekopott róla a bevonat, előtűnt a sárga réz és a kezem azóta mindig zöld ha felveszem =( /pedig amúgy imádnám.../

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az "trükköm", hogy átlátszó körömlakkal át szoktam kenni őket, főleg ott ahol a bőrömhöz ér és ez segíteni szokott :) egy 1$-os gyűrűtől nem várom el pl, hogy a festék rajta maradjon sokáig, ez a trükk meg kb 5 percet vesz el az életemből és eddig működik :D

      Törlés
    2. Köszi szépen, ez eddig eszembe sem jutott! :)

      Törlés
    3. Mona, ha ez megnyugtat, nekem egyetlen ebayes gyűrűm fogja csak meg az ujjam... ellentétben az összes H&M-es bizsummal, amik átlagban két nap alatt kopnak le és mind zöldre festenek. De a körömlakkos megoldás tényleg segít, szóval ez ne rettentsen vissza :)

      Törlés
  6. Juuuuj, köszi a bejegyzést, megnyugtató így látni általad is befotózva a dolgokat :))
    Amúgy nem lehet a blogodat GFC-n keresztül követni vagy csak én vagyok béna? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sunny, kérlek ne pártolj el tőlem, de esküszöm nem értem mit kérdeztél :D

      Törlés
    2. Dehogy pártolok, eszem ágában sincsen! :) Csak kényelmesebb ha a google olvasóban azonnal megjelenik, ha posztoltál vmit, szerencsére Szandóó segített, így végül még nekem is sikerült feliratkozni, komolyan már hetek óta kerestem a követés gombot, bár lehet h nem kéne reklámoznom, hogy ilyen "ügyes" vagyok :D

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Sunny, ha a rendszeres olvasásra gondolsz akkor ott van felül! Legeslegfelül jön be egy kis kék alapon :D legalábbis nálam :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen, kiszúrja a szemem, de még így is keresgélni kellett :D

    VálaszTörlés