2012. március 19., hétfő

Ebay deal - Kígyóbőrmintás nyaklác

Nézegettem néhány ruhaüzlet tavaszi kollekcióját, és úgy láttam, hogy nagyon sokban felbukkan a kígyóminta. Főleg a H&M áraszt el minket ilyen cuccokkal, de máshol is fel-feltűnik néhány darab. A kígyómintával már egy fokkal jobb kapcsolatban vagyok, mint a leopárdmintával, mert valamivel szolidabb, nehezebb vele túllőni a célon. Én alapvetően nyitott ízlésvilággal rendelkezem, gyakran fogadok be új irányzatokat, de ezt mindig apránként teszem. A kígyóminta például megtetszett, szóval még az is lehet, hogy nyáron lesz egy ilyen ruhám, de először inkább kiegészítőkben gondolkodom. Sálban, övben, ékszerekben...
S mit ad isten, ma épp néhány állatira jó kígyómintás nyaklánc jött velem szembe az ebayen!
("Állatira jó kígyóminta", haha, devicces vagyok.)
Nem tudom, mondtam-e már, hogy odavagyok a gigantikus méretű ékszerekért? Mert biza odavagyok. De ezt majd úgyis látni fogjátok...

Az eredeti nyaklánc:

Jaj, nekem ez az abszolút favorit! Natúr színek, egyszerű forma, bazi nagy kivitel.
(Shut up and take my money!)
Itt vihetitek, ára 9$, vagyis kb 2000 forint. Ingyen hozzák!

Variációk:



Kék: 
 Nem csak a kígyóminta színe más, a lánc formája, színe sem ugyanaz! Másfél dollárral fizetünk többet.
Innen, 10.60$ (~2400 ft). Frísipping!

Barna:  
Az előző felállás, csak barnában, ez is nagyon szép, bár én inkább ősszel-télen hordanám.
Itt, ára 10.91$, vagyis kábé 2500 ft, és nem kell a szállításért fizetni.
  



 Lekerekített:
Megint csak a szín más az eredetihez képest, talán ez a legtavasziasabb.
Itt tudod megvenni 9.60$-ért, ami kb. 2200 forint. Ingyen küldik.

Szögletes:
 Szín marad, forma változik! Nem is akárhogy... ha lenne ilyen olyan színben, mint az első volt, tutira megvenném.
Itt kapható, ára 9$ (~2000 ft), nincs postaköltség.


Ezeket találtam, remélem tetszenek! Az én szívemet megdobogtatták...
Oké, nem párdolláros ékszerek, de szerintem őrült jól néznek ki! Nem drágábbak, mint az itthoni bizsuk, viszont sokkal különlegesebbek. Akinek megérnek ennyit, ne habozzon!
(Én nagyon bezsongtam az eredeti nyakláncra!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése