2012. március 30., péntek

Nyereményjáték!

Ahogy azt már tegnap is említettem, ingyen és bérmentve hozzájutottam néhány plusz holmihoz az e.l.f. jóvoltából :) Gyorsan fel is ajánlottam nektek ezt a kis csomagot, és nagyon örülök, hogy van rá érdeklődés!
Sokat gondolkodtam, hogyan csináljam, de végül arra jutottam, hogy akármit is találnék ki, mégiscsak a sorsolás a legigazságosabb módja az új tulajdonos megtalálásának. Még soha nem csináltam ilyesmit, így a többi blogger mintájára szervezem a nyereményjátékot, ha nem bánjátok. Aki esetleg nem tudja, hogy mit is tartalmaz pontosan az ajándékcsomag, az kattintson ide, és rögtön meglátja :)




Szóval:

A játékra azok jelentkezhetnek, akik rendszeres, feliratkozott olvasóim, követőim.
Aki szeretne játszani, írja meg egy kommentben, hogy milyen néven követ, és hogy miről szeretne még többet olvasni a blogon.

Természetesen lehet plusz esélyt is szerezni, nem is egyet, hanem rögtön hármat! Aki lájkolja a facebook oldalamat, máris dupla eséllyel indul, aki pedig ezen felül még meg is osztja, annak háromszor fog belekerülni a neve a virtuális sorsoló gömbbe. A negyedik esély pedig azokra vonatkozik, akiknek van saját blogjuk, amelyen egy bejegyzés keretei között megosztják a nyereményjátékot, vagy az oldalamat úgy általánosságban.

Tehát aki szeretne ennek az ajándékcsomagnak a boldog tulajdonosa lenni, írja meg kommentben a nevét, amivel feliratkozott, azt a nevét, amellyel facebookon lájkol, illetve azt, hogy megosztotta az oldalamat.
Azok a bloggerek, akik bejegyzésben megosztottak engem, a poszt linkjét írják még oda. 
Mindezt lehetőleg egy kommentben :)

(Az utolsó három magától értetődően opcionális, hiszen nem mindenki szeret reklámozni, természetes, hogy meghagytam a döntés lehetőségét. Én sem olvasókat szeretnék vásárolni, hiszen az ötlet, hogy nektek adjam ezeket az égből pottyant holmikat, tényleg jó szándékból jött, nem azért, mert marketingelni szeretnék. De egy blogger nyilván azért blogol, mert szeretné, ha minél több embernek örömet okozna, segítene a munkája. Én az ebay deales bejegyzéseket elsősorban azzal a céllal írom, hogy ebben a rettenetes gazdasági helyzetben lehetőséget adjak a kezetekbe, hogy amit esetleg egy üzletben pofátlan haszonnal árulnak, azt elérhetőbb áron is meg tudjátok venni. Vagy legalább valami ahhoz hasonlót. Nagyon örülnék, ha ez a választási lehetőség minél több emberhez jutna el, és minél több embernek tenné egy kicsit boldogabbá az életét az által, hogy a muszáj-kiadásokon kívül még néhány ékszert, táskát, apróságot is megengedhet magának, mert azt nem arcpirító árréssel kínálják neki. Szóval aki nem szeretne megosztani engem, azt teljesen megértem, aki viszont megteszi, annak nagyon szépen megköszönöm!)

Ó, és ne felejtsétek el odaírni a végére, hogy miről szeretnétek még (többet) olvasni nálam :) 

A jelentkezési határidő vasárnap (2012.04.01.) éjfél!


Remélem így nektek is jó!
Hajrá lányok! :)

18 megjegyzés:

  1. Szia! Szandóó néven követem a blogod, Alexandra Nagy néven lájkoltalak facebookon és megosztottam a bejegyzést :) Nagyon szeretem természetesen, hogy értesítesz minket az ebayen található dolgokról, de szívesen olvasok mindent amit megosztasz velünk :) egyébként nagyon tetszik a gasztro részleged is ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!Sacus néven követlek, és Saci Zsigóként lájkoltam a fb oldalad:) Én még több táskás ebay deal posztot várok:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Pocak néven követlek, FB-n Zsuzsanna Seres és megosztottam a bejegyzést :)

    Mellesleg minden posztodat szeretem! Jöhet minden vegyesen! :D

    VálaszTörlés
  4. annapanna néven követlek, lájkollak facebookon, de nem szeretem kiírni a nevem, ilyen kommentekben. Btw én sem tudom a te egész neved.:)
    Mindegyik bejegyzésed szuper, minél hamarabb végezd ki a fb-os "Miről szeretnétek olvasni" mappát, mert mindenről:). Ezen kívül még a saját "kollekciódról" olvasnék bővebben, és táskákról minden mennyiségben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értelek :) Aki esetleg még annapannán kívül nem szeretné kiírni a nevét, az küldheti emailben is :)

      Törlés
  5. Szia!
    dorcsinagy néven követlek, facebookon pedig Dóra Nagy néven.
    Mindent szívesen olvasok, tetszik a stílusod.:) Az ebay rovatban esetleg lehetnének majd mobil tokok és órák is, én most azok után kutatok, de nem vagyok rutinos még ebben a világban.:)

    VálaszTörlés
  6. Itt Biró Laura, facebookon is, megosztottam az oldalt elméletileg látszódik is...
    http://www.facebook.com/meselany/posts/195410753908156
    Sok, soook ebayes cucc. Lehetne egy 0.99 dolláros sorozat, mindenféle hasznos apróságról, itt oldalt címkék, hogy picit átláthatóbb legyen, olyan cuccok, amiket boltban is kaphatóak, sokkal drágábban (muhaha) és ruhák is.

    VálaszTörlés
  7. :))
    Dija néven követlek itt, fészbukon lájkoltam és megosztottam Görög Diánaként, és megnéznék egy bejegyzést azokbol a termékekből amiket tutira megfogsz vásárolni a közeli jövőben!:)

    VálaszTörlés
  8. Itt Tara néven követlek. Nagyon szívesen olvasnék több ebay-es nyakláncról.
    Köszi a játékot!!

    VálaszTörlés
  9. Szia! azeszti néven követlek, facebookon pedig Eszter Weisz-ként lájkoltalak.
    Ma találtam a blogodra, így még minden friss és van olvasnivaló bőven :) Jelen pillanatban amúgy az ebay-es bejegyzéseidre vagyok nagyon rápörögve, hét elején megyek is dombornyomott kártyát csinálni, az tuti! :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  10. Szia! kisevike néven követlek, facebook-on Evelin Farkas néven lájkoltalak :)
    Jöhet minden, ahogy eddig is volt, plusz szívesen látnék még az ékszerek mellett akár egyéb hasznos apróságokat is, akármi jópofa amivel szembetalálkozol :)

    VálaszTörlés
  11. Hű, hű mennyi építő javaslat!
    Nagyon szépen köszönöm! Rengeteg jó ötletet kaptam tőletek, rajta leszek a megvalósításon!
    Tök jók vagytok :)

    VálaszTörlés
  12. Tigrisfog a nevem, faszbúkon Kitty Kele álnéven kedvellek, és pillanatokon belül megosztódsz.
    Ami engem egyre jobban érdekel, hogy ki van emögött a lehengerlő stílus, és mesés 'jócucckereső' érzék mögött :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Dóri néven követlek, Facebook-on Kálmán Dóra néven lájkoltam az oldalad és meg is osztottam.
    A blogodon szívesen olvasnék teszteket sminktermékekről, rólad is olvasnék pár sort, és esetleg kreatív ötleteket a mindennapokra :)
    Gratulálok az eddigi "blogos" teljesítményedhez ;)

    VálaszTörlés
  14. Szia,
    na akkor megpróbálkozom megint :)
    tejfölösMálna néven követem a blogod és ki is posztoltalak a blogomra
    http://biomalnageci.blogspot.com/
    Fészbukon Csala Sára néven lájkoltalak és osztottalak meg :D

    Szívesen nézném meg hogyan öltözködsz mert ahogy látom a stílusod és
    a cuccaid is eszméletlenek! Igazi tanúság lenne :D

    Hajrá én! :D

    VálaszTörlés
  15. Szia!:)

    Móni néven követlek
    Én személyesebb bejegyzéseknek örülnék, mert szeretem, ha jobban megismerhetek 1-1 blogerinát, amúgy meg: csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  16. szia!
    Bodnár Miklósné néven követlek itt és facebookon is.
    Az "ebay deal" bejegyzések a kedvenceim! :)

    VálaszTörlés
  17. szia :))
    b.nikolett néven követem a blogodat. Facebookon pedig Bodnár Nikolett néven lájkoltam az oldalt.
    Nagyon tetszenek az ebayes bejegyzéseid, mindig innen lopom az ötletet, hogy mit rendeljek :)

    VálaszTörlés