2012. március 16., péntek

Ebay deal - Széles (oversized) fém karkötő

Olvasói kérdésre túrtam elő a listámból ezt a karkötőt (alkarvédőt?), amiről már meg is feledkeztem. Szó mi szó, állatira jól néz ki, nem is tudom miért nem készítettem még bejegyzést róla! 
Oké, nem jön ki kétezer forintból, de nem is valószínű, hogy szembejön majd az utcán, vagy minden második bolt kirakatából ez fog visszakacsintani. 
Szerintem az a legjobb benne, hogy nincs rajta semmi különös, mégis feltűnő, megosztó, rosszallóannézőnéni-sokkoló kis ékszer. 
Abszolút olyan darab, ami öltöztet, tökmindegy mihez veszed fel. Az meg már mindenkinek a saját döntése, hogy megér-e neki ennyi pénzt.
(Akik egy fokkal szolidabbat szeretnének, azokra is gondoltam: a bejegyzésben van egy kevésbé széles karperec is.)






És akkor itt, ára 15$, vagyis nagyjából 3300 forint. Természetesen ingyen postázzák!



A szolidabbaknak való, kevésbé eltúlzott karkötő pedig így néz ki:


Ő valószínüleg nem az ebayen vette.



Ezt pedig innen tudjátok beszerezni, ára 6$, vagyis kb. 1350 forint. Free shipping.

14 megjegyzés:

  1. hülyének érzem magam, h már minden második bejegyzésedhez kommentelek, de nem bírom ki, mert a vékonyabb verzió nekem nagy fave. a h&m lookbookjában is láttam, kíváncsi vagyok, hogy árulják-e majd az üzletekben, de szerintem az is kb. ilyen áron lesz.

    VálaszTörlés
  2. Viccelsz? Minden komment öröm a kis szívemnek :D Amúgy szerintem is kb. ennyi lesz a h&m-ben. Bár könnyen lehet, hogy a 2490-es kategóriába sorolják, mert azért ők sem arról híresek, hogy nem tesznek profitot a cuccaikra...

    VálaszTörlés
  3. annnnnnnnnyira király vagy!!! köszönöm:)))

    a vékonyabban erősen gondolkozom, azon agyalok hogy mihez tudom felvenni hogy ne nézzek ki hülyén:D de amug yjol irtad hogy öltöztet.. de nálam..kitudja!:D te rendelsz iet? mihez vennéd fel?

    VálaszTörlés
  4. Hát... mihez nem? :D
    Szerintem elég jól kombinálható, mivel nem giccses, vagy extrém. Én mondjuk főleg egyszínű dolgokhoz viselném, de ne belőlem indulj ki, én gyáva nyuszi vagyok outfit téren. :)
    Amúgy igen, valószínűleg rendelek.

    VálaszTörlés
  5. Én a Mangoban láttam olyat, mint a vékony, no persze nem ennyiért.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a Mango sem a csábító árairól híres :)

      Törlés
  6. Fúh... El kell mondjam, hogy csomó dolog tetszik amit felraksz a blogra, és nagyon sokat keresgélek boltokban is ilyen cuccokat...hogy csak a színes blézert említsem. Az egy nagy gyengém... Valamiért félek ebayről rendelni. Olyan típus vagyok, hogy szeretem megfogdosni, felpróbálni, nézegetni magamon és elképzelni egy komplett outfitben (lehet cipő, ruha, táska szinte mind1). Szóval mi van ha nem jó? Kicsi? Vagy nagy? Vagy mégsem úgy áll? Vagy gagyi az anyaga...*sóhaj* nem tudom! =(

    VálaszTörlés
  7. Mona, én holnap rendelek egy blézert, ígérem beszámolok majd róla ha megjön, hogy olyan-e, akkora-e, mint ahogy a terméklapon írták. Ha tényleg akkora, mint az adatlapján, akkor azt, hogy jó-e a méret, te is tudod állapítani. Annyi, hogy meglévő, jól álló blézeredet leméred és összehasonlítod az ennek a blézernek az adatlapján találhatókkal. :) Én úgy tervezem, hogyha esetleg nagyon nem lesz jó, akkor elviszem varrónőhöz, itt vidéken nagyon jó áron alakítanak, és még mindig nem fogok ott tartani árban, mintha boltban vettem volna.
    A gagyi anyaghoz csak annyit szólnék hozzá, hogy én sokszor a H&M és társaiban kapható ruhák minőségét is botrányosnak tartom. De lehet, hogy csak én fogok ki szarokat... na mindegy, nemsokára minden kiderül :)

    VálaszTörlés
  8. Nem csak te... sokszor tényleg borzasztó. (mellesleg Zara, Orsay sem jobb) Minden esetre köszönöm, kíváncsian várom! Nagyon remélem, h bejön neked, és akkor rendelek én is :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, manapság már az sem jelent garanciát a jó minőségre, ha kifizetsz 15.000-t egy pulcsiért/zakóért. Sajna tapasztalat :(

      Törlés
  9. a kisebbik karkötő itt csak 6$ :D
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110848499590&var=410094998334#ht_3225wt_1139
    remélem nem baj, hogy belinkeltem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, dehogy baj! Azért van ez a rovat, hogy segítsünk egymásnak a jó dealek megtalálásában. :)
      Egyébként nem értem, miért nem azt linkeltem, az én ebayes kosaramba is a hat dolláros van berakva.
      Javítottam! Köszi :)

      Törlés
  10. valaki aki rendelt ilyenből vékonyabbat, nemtudna esetleg egy képet felrakni róla? a színe nagyon érdekelne, hogy pontosan milyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én rendeltem aranyat és ezüstöt is, lassan meg kell érkeznie. Ha már nálam lesz, készítek róluk képeket! :)

      Törlés