2012. január 23., hétfő

Estée Lauder karácsonyi szett (2011) második rész




Az első részben már megmutattam a szett szemhéjpúder palettáját. Naná, hogy a csomag többi része is gyönyörű, ezért róluk is készítettem egy összefoglaló bejegyzést. Aranyba csomagolt szájfények, rúzsok, pirosító-paletta, ecsetek, táskák, minden, mi szem-szájnak ingere! Aki kíváncsi vörös kincsesládika részletes tartalmára, olvasson tovább!


Szájfények


A csomag két Pure Color Gloss szájfényt tartalmaz. A csomagolásuk nem a klasszikus Pure Color Gloss csomagolás, hanem arany csíkokkal díszített, kifejezetten a karácsonyi szetthez készültek.
Electric Ginger és Orchid Passion

Az Electric Ginger felkenve átlátszó csillámos szájfénynek nézett ki rajtam, de ez nyilván függ a száj alapszínétől is. Az Orchid Passiontől először kicsit meg voltam rémülve, még kipróbálni is alig mertem, de végül kiderült, hogy nincs mitől tartanom, mert egy áthúzással messze nem olyan pigmentált, mint ahogy az üvegben kinéz. Az én számra kicsit kicsi volt a szájfények applikátora, de engem ez nem zavar, ilyesmibe nem szoktam belekötni.


Rúzsok

A szájfények mellett három Pure Color Long Lasting Lipstick is található. Az ő csomagolásuk sem a megszokott, melynél a szögletes tubus alsó része átlátszó, így láthatóvá téve az adott színt, hanem tiszta arany, henger alakú. Csodálatos ujjlenyomat-gyűjteményt lehet felhalmozni rajta egy perc alatt, ráadásul én állandóan összekevertem őket, mert csak a tok alján van egy kis matrica, ami tájékoztat az árnyalatról.

Candy, Fresh Plum, Barely Nude
Mivel nem sikerült igazán elkapnom a rúzsok színeit, ezért felmentem az EL honlapjára, hogy onnan mentsek képet. Ez nem jött össze, ugyanakkor két információval is gazdagabb lettem:

1. Az Estée Lauder honlapján feltüntetett képek, melyek az árnyalatokat hivatottak bemutatni, köszönőviszonyban sincsenek a valósággal. De tényleg!
2. A szettben található vörös (mert bár nem látszik, bizony az), a Fresh Plum valószínüleg a tavalyi év égével ki is futott a forgalmazott színek közül, ugyanis akárhogy kerestem, már nem találtam meg a választható Pure Color Long Lasting Lipstick színek között.

Tartósságuk szerintem átlagos, de ne hallgassatok rám, mert csak a kezemen próbálkoztam. Egy Avon tartós rúzzsal hasonlítottam össze őket, és az Avon egyértelműen győzött kiütéssel, sokkal nehezebb volt megszabadulni tőle. Persze az E.L. sem volt olyan vészes, mintha mondjuk egy hidratáló rúzs lenne, de nem tűnt úgy, hogy átlagon felül teljesít.

Eredetileg nem akartam belenyúlkálni egyikbe sem, (hiszen mégsem az enyémek),de a Barely Nude túlsgosan izgatta a fantáziámat, úgyhogy kipróbáltam. Ez egy natúr, barnás, tejeskávés árnylat. Nude-fan korszakomat élem, úgyhogy bele is zúgtam egyből. Sajnos szerelmünk csak plátói síkon élhet tovább.




És akkor ha már a ezt kipróbáltam, akkor már ki kellett a Candy árnyalatot is.






Na meg a Fresh Plumot.






Ecsetek
Szintén ünnepi ruhát kaptak, arany csíkokkal. 
A két arcra való ecset: egy nagy púderecset (Powder Blush 10), és egy pirosító ecset (Blush Brush 15). A pirosító furcsa, és számomra érthetetlen módon nem ferdén vágott. Lehet, hogy ez csak az én hülyeségem, de szerintem sokkal könnyebb olyannal dolgozni.
Rajtuk kívül még van egy szemre való pufi ecset (Blending Shadow Brush 25) és egy rúzsecset (Lip Brush 35).
Ezeket nem próbáltam ki, kicsit soknak éreztem volna még őket is összemaszatolni. Megfogdosni azért megfogdostam mindegyiket, tapintásra semmi gond nem volt velük, masszív, minőségi darabok. Én személy szerint inkább preferálom a szintetikus ecseteket, mert azok valamivel puhábbak, de ezek még így is nagyon jó érintésűek voltak.


Pirosító-bronzosító-kontúrozó kompakt

Hivatalos nevén Deluxe All-Over Face Compact.
 Estée Lauder Signature Silky Powder Blush in Pink Kiss, Nude Rose, Radiant Peach, Bronze Goddess Soft Matte Bronzer
A szemhéjpúder paletta után ez a második darab, ami után a legjobban fáj a szívem. Méghozzá azért, mert ez egy nagyon praktikus kis kompakt! 
Bár hivatalosan az utolsó szín a bronzosító, mivel matt, én kontúrozásra használtam. Eközben az első árnyalat, ami egy barnás alapszín rózsaszínes fénnyel,  pont illett a bőrömhöz bronzosítóként. És akkor még ott van két pirosító: a felső egy halványabb fényű rózsaszín, az alsó pedig a egy glamúros, aranyban csillogó barack. Szóval számomra minden alkalomra tökéletes! Utazni is pont jó méret, multifunckionalitása miatt pedig még praktikusabb társ a bőröndbe. Kis ecset is tartozik a kompakthoz, de nem próbáltam ki, nem szeretem a pirosítókhoz járó ecseteket, általában csak törzsi csíkokat tudok velük húzni, pirosítani nem igazán. Közepesen pigmentáltak (pont jó, nem szeretem, ha egy húzással máris bohóccá válok), de jól építhetők, tartósak.

Szemceruzák, szempillaspirál, lemosó

A szetthez járt egy szemfesték-lemosó (Gentle Eye Makeup Remover), két szemceruza (Artist’s Eye Pencils - SoftSmudge Black, SoftSmudge Brown) és egy szempillaspirál (Sumptuous Bold Volume™ Lifting Mascara -Black).
A képeken csak az egyik szemceruza látható, a barna épp használatban volt a tulajdonosánál. A feketét azért megswatcholtam, hasonló eredménnyel, mint a rúzsokat. Nem volt túl erős fekete, mi több, igen gyengécske volt. Többszöri áthúzásra azért összeszedte magát, de az Avon Supershockom sokkal feketébb, egy áthúzásra is százszor pigmentáltabb.
A lemosót és a spirált végül nem tudtam kipróbálni, így ezekről sajnos nem tudok nyilatkozni.

Kiegészítők

Egy kézitükör is volt a szettben, illetve egy kisebb táska.

A kézitükörre két oldalról ráhajtható a fedele (?), rögzíteni azonban nem lehet. Ott van mind a két felén egy kis hurok, de önmagában ez még nem elég, ezeket össze kellene kötni egy szalaggal, vagy valami olyasmivel. Nem is értem. Így simán kinyílik a táskában és összekarcolódik a tükör, ezzel pedig feljesen feleslegessé válik az összecsukható funkció.
A kis táska viszont nagyon tetszik, használható stílusos neszesszerként utazáshoz, de alkalomra elmegy borítéktáskának is. Belül nincs semmilyen kisebb zseb, beledobálósan működik.



Ezzel pedig a végére is értünk! A szemhéjpúder palettával együtt került ez a rengeteg cucc összesen 17 800.- Ft-ba. Ha egyenként vásárolunk meg mindent, akkor 200 000 Ft fölé csúszna az ár, de ezért szeretjük a karácsonyt!
Én személy szerint nem használtam volna ki egy ilyen szettet, de a két palettát és az egész felszerelésnek otthont adó nagy tároló táskát azért utánam dobhatták volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése