2012. március 20., kedd

Ebay deal - Kígyóbőrmintás karkötők

A teljesség kedvéért gyűjtöttem néhány karperecet is! Szerintem ezek is szépek és talán kevésbé feltűnőek, mint a nyakláncok, amiket tegnap ajánlottam. Elég sokrétűen használhatóak, legalábbis én sok mindenhez el tudom képzelni őket. Van csörgős-sokdarabos, meg széles egy darabos is, ha valakit idegesít az állandó csilingelés. (Mint például engem.) Szerintem az áruk is reális!



1.
Szerintem a legszebb, és nem utolsósorban a legolcsóbb a felsoroltak közül. És még csendes is.
Itt, 5$, vagyis kb. 1100-1200 forint. Ingyenküldés.

2.
 Dívik a sok darabos karkötő, nekem nem mindegyik tetszik, de gy ilyet például hozzám vághatna valaki.
Itt rendelheted, ára 7$, vagyis kb 1600 forint. És naná, hogy nem fizetsz a szállításért.

3.
És egy utolsó az eklektika kedvelőinek! Van itt kígyóminta, szegecs, pötty, virág, minden, ami csak eszükbe jutott! Ha én venném, a virágosak gyorsan a kukában találnák magukat, mert szerintem azok nélkül tökéletes a kombináció, de ez már csak  szőrszálhasogatás.
Innen, ára hat dollár, vagyis nagyjából 1400 forint. Ingyen posta!

1 megjegyzés:

  1. Azért látszik, hogy az ebay sem aranybánya:(.
    Most van egy nagyon szép kombináció a Promodban is, 4 karperecből áll, az egyik vajszínű kígyóbőr hatású, egy másik pedig áttört mintás arany.
    Sajnos webshopban nem látom.
    Egyelőre talán 3690, az persze sok, arra várok, hogy leértékeljék 1500-ra. Akkor biztosan megveszem, és ezeknél jobb deal lesz:).

    VálaszTörlés