2012. március 12., hétfő

Ebay deal - H&M nyaklánc az ebayről

Sokat nézegettem a H&M-ben ezt a nyakláncot. Végül nem vettem meg, sokalltam érte a 2500 forintot. Aztán megláttam Magdinál egy outfites posztban, és gyorsan meg is bántam, hogy nem tettem magamévá. Szerencsére (?) az ebay  még lehetővé teszi a bűnbeesést, ráadásul nem csak feketét lehet venni, hanem kéket is, amivel a H&M-ben nem találkoztam. (De lehet, hogy csak én voltam vak, javítsatok ki.)








Innen tudjátok megrendelni, hét dollárba kerül, vagyis kb. 1500-1600 forint. Ingyen szállítás!

3 megjegyzés:

  1. Meg is rendeltem a kéket, szép kis lánc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, én a feketét... egy ilyen blog szerkesztése igencsak fájdalmas az ember pénztárcájának :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés