2012. március 26., hétfő

Ebay deal - Rose gold extra: gombok

Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel a rózsa arany témával, de nekem a kezdeti lelkesedésem kissé megtört a napokban. Először teljesen rákattantam erre színre, aztán mikor telepakoltam a virtuális kosaramat ilyen színű holmikkal, eszembe ötlött, mi is a gond: a ruhatáramat teljesen felkészületlenül fogja érni ez az árnyalat. Én ugyanis nagyon szeretem a blézereket, katonásabb kardigánokat, ballonkabátokat, egyszóval tele vagyok fém(nek kinéző) gombokkal. De mind arany, ezüst, vagy bronz színű, és -nevezzetek szőrszálhasogatónak- de én a fémes színeket soha nem keverem. 

Mikor még gyerek voltam és elkezdtem festészetre járni, az egyik első óráim egyikén arannyal és ezüsttel egyaránt kidekoráltam az egyik képemet. Sosem felejtem el a mesteremet, és azt a döbbent arcot, amivel a képet nézte. "Aranyat és ezüstöt együtt soha. Soha." Ennyit mondott csak, de olyan hangsúllyal, hogy egy életre megjegyeztem. Később az egyetemen kreatív gyakorlaton is megmondták nekem, hogy akármennyire is bele vagyok zúgva a szecesszióba, meg ne lássák, hogy az aranyat együtt használom az ezüsttel.
Száz szónak is egy a vége: rájöttem, hogy a rózsa arany ékszerek nem mennek az arany/ezüst/bronz gombos cuccaimhoz. De nem vagyok az a típus, akit ennyi eltántorít! Ahelyett, hogy töröltem volna őket a kosaramból, tettem melléjük még valamit... rózsa arany gombokat!

Nem valami nagy erőfeszítés átvarrni néhány gombot, mégis ezzel a pici ráfordítással is egészen új külsőt tudunk kölcsönözni egy-egy ruhadarabnak!

 Ezek a fenti indexképen látható military stílusú gombok, nekem ilyen van a legtöbb cuccomon. A látszat ellenére műanyagból vannak! Ázsiai barátaink nem szórakoznak, egyből százasával árulják.
Ára a szállítást is beleszámítva, 6$, vagyis kb. 1400 forint, azaz 14 Ft/db. Teljesen reális!

 Ezek már nem olyan kemény stílusúak, ez az áttört forma jóval romantikusabb. Szintén műanyag.
Áruk postával együtt 6.19$, ami szintén 1400 forint körül van. Ugyanúgy száz darabért fizetünk ennyit!

A legkülönlegesebbek és szerintem nagyon szépek is, de én csak és kizárólag egyszerű ruhadarabokra merném felvarrni őket. De azokat viszont nagyon megdobja! Az előzőekhez hasonlóak ezek is műanyagok.
Ugyanaz az árkategória, viszont őket ötvenesével árulják. 
Szóval egy csomag 2.89$, ami 700 forint körül van, itt!

Ilyen hatalmas mennyiségekből az egész ruhatárat újra lehet gombozni, szóval hajrá! :)

2 megjegyzés:

  1. Fu azok a military-s gombok eszméletlen jók :) Kár, hogy nem tudok ebay-ezni ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emiatt ne hátrálj meg, az ebayezéshez nem kell agysebész diploma :)
      Ha van olyan bankkártyád, amivel tudsz interneten vásárolni, akkor csak nyitsz egy PayPal fiókot, utána már csak két kattintás lesz megvenni mindent, ami tetszik.
      Ha írsz nekem emailt, szívesen segítek neked! :)

      Törlés