2012. március 20., kedd

Ebay deal - Széles fém nyakpánt és nyaklánc


Oversized nyakpánt az oversized karkötő, oversized pulóver és oversized clutch mellé, hiszen oversized overdose időket élünk! (Jézusom, miket beszélek.) Megláttam őket és aaaaaaa. Teljesen kifeküdtem! Az első egy kicsit extrémebb, és nekem gyanús, hogy nincs még felkészülve rá a magyar valóság. De kit érdekel? Aranyban és ezüstben is kapható, természetesen méretre állítható.
A második már inkább nyaklánc, mint nyakpánt, hagyományosabb formája van, de ezzel sem lehetne nagyon elbújni a tömegben. Szerintem jól kihasználható: egy kivágott ruhához, egy nyakig begombolt inghez, kardigánhoz, blézerhez, pólóhoz... mindenhogy szuper!



1.


 Itt, ára 13$, szállítási költség pedig nincs. Ez kb. 2900 forint.
Ebben a webshopban amúgy több, mint kétszer ennyiért árulják ugyanezt, az asos pedig egy nagyon hasonlót hirdet 38 dollárért. Vicces.

 2.

  Őt pedig innen vagy innen (annyi a különbség, hogy itt fekete is van) rendelhetitek meg, ára 9.89$, vagyis kb. 2200 forint.
Ingyen küldik.

(Küldhetnék nekem is!)

7 megjegyzés:

  1. Én hamarosan kézhez kapom a második fajtát, csak ezüstben, alig várom.=)

    VálaszTörlés
  2. Ha már ilyen fém nyakpántokról, karkötőkről esett szó.
    Tudnál nekem ebay-es alternatívát ajánlani hajgyűrűre?
    A H&M-ben kapható most egy: http://3.bp.blogspot.com/-6m57heghUoY/T0joCJ6_A0I/AAAAAAAAExM/t8Mt-C2Ccag/s1600/1.jpg
    Ez sima hajgumi, 1290 Ft. Ilyen is érdekelne, meg olyan is, aminek fogai vannak, és úgy kell rákapcsolni a lófarokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet találtam, ami elviselhető árkategóriában van, de a legolcsóbb verzió is pont annyi, mint a H&M-ben. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170804001947&var=470084737829

      Törlés
    2. Közben voltam a H&M-ben, és kiderült, hogy csak 790 Ft. Meg is vettem:).

      Törlés
    3. Na, ez az igazi: http://www.hm.com/hu/product/00001?article=00001-A
      A boltban még ezüstben és rózsa aranyban is láttam.

      Törlés
    4. http://www.ebay.com/itm/Ladies-Metallic-Base-Metal-Circle-Hair-Tie-Secure-Hair-Cone-Pony-Tails-/180841731141?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item6fc71435d0
      Ebay-en ez is drágább.

      Törlés