2012. március 17., szombat

Ebay deal - Rose gold extra: körömakk

Nem vettem be a sorozatba ikszedik résznek, mert ez nem válogatás, csak egy termék bemutatása. Azt hittem nehéz lesz ebayen meglelni egy ilyen darabot, hiszen ez nem a szokásos honkongi frísippinges cucc. Az ilyen pár dolláros dolgokkal az a baj, hogy a szállítási költségük általában ötször annyi, mint maga termék. Ezzekkel a körömlakkal azonban szerencsés voltam, viszonylag hamar találtam egy eladót, akiknél teljesen vállalható áron tudunk hozzájutni a rózsa arany körömlakkunkhoz.
Eddig amúgy nem buktam az ilyen fényes típusú lakkokra, de el kell ismernem, ez nagyon szép.





 Orly - Rage, itt megvásárolható, ára a szállítási díjat is beleszámítva 8.75 $, vagyis kb. 2000 forint.

Aaaaaw.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Valószínűleg ez a lakk itthon is kapható.
    http://orly.hu/index.php
    A főoldalon reklámozzák is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én a webáruház lakkjai között nem találom...de ha mégis ott van, 1690 ft az ára +370 ft a csomagolás, +1500 posta, szóval az egész alles zusammen 3560 ft, ami jóval több, mintha az ebayen vennéd.
      Egyébként nem kételkedem, hogy kapható üzletben, ahová személyesen elmehetsz, de az ebaynél olcsóbb itthoni webshopot ennél a lakknál nem találtam. (Javítsatok ki, ha tévedek:)
      De amúgy köszönöm, hogy szóltál :)

      Törlés
    2. Valóban szállítással még az USA-ból is olcsóbb. :D
      Azért írtam csak, hátha valaki szívesebben megy el érte a boltba:).

      Törlés