2012. március 16., péntek

Ebay deal - Rose gold 2. rész (Karkötők)

Az első részben bemutatott gyűrűk után most összerendeztem a csuklóra való ékszereket. Ezekkel kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg elöljáróban, hogy (méretüktől és az elkészítésükhöz használt anyagok mértékétől függően) egy fokkal már drágábbak, mint a gyűrűk voltak. Sokat gondolkodtam, hogy egyáltalán elkészítsem-e ezt a posztot, hiszen alapvetően az ebay deal bejegyzéseim a jó vételekről szólnak, ebbe pedig a jó ár is beletartozik. (Főleg az órákkal voltam bajban.) De végül arra jutottam, hogy ez a rose gold szín az árak ellenére még beférhet ide, mert itthon elég különlegesnek számít, nincs belőle minden bolt polcán, mint az arany vagy ezüst színű ékszerekből. Hogy őszinte legyek, én még nem is láttam itthon bizsut ilyen színben, de ezt már nem veszem mérvadónak, hiszen tkp nem is kerestem eddig.
Aki körülnézett már ilyen ügyben, megosztaná velünk, hogy melyik boltban van jó választék ebből a színből? Bijou Brigitte? Six? I am?

Addig is válogassatok a kifogyhatatlan ebayről, jöjjenek a karkötők: (1800-5200 ft között)

1.

Megint az elejére került a kedvencem... Azért tetszik nagyon, mert egyaránt jó kosztümhöz, vagy egy komoly és letisztult szoknya-blúzhoz egy munkahelyre, ugyanakkor egy romantikus púderszínű tavaszi ruhához is tökéletesen megfelel
Itt vehető, ára 12 $, vagyi hozzávetőlegesen 2600-2700 forint. (Sima bizsuboltos ár.) Nincs szállítási költség!

2.

Ismét virág és tavasz orverdose!
Ára 9.48$, azaz kb. 2100 forint. Szállítási költségtől mentesen itt vehető.

3.

Na ez forma!
Itt, ára ugyanúgy 9.48$ (~2100 ft), szállítási költség nincs.


4.

Na igen. Csak azért nem ez a kedvencem, mert megláttam az árát! De amúgy egyértelműen ő a mezőny győztese.
40 dollárról van 20-ra leértékelve, szóval siessen, aki le akar csapni rá. Szállítási költsége 3.49$, vagyis az egész alles zusammen 23.46$ (5200 forint kb.). Innen vihetitek!

5.

Jó forma, én csak a kristályokat fájlalom benne.
Itt, 9.58$, (bő 2100 forint?), free shipping.
(Vagy leértékelve itt, 6.59$. Csak nem tudom, meddig tart az akció, ezért inkább az alapáras kilenc dolcsisat raktam be, mert ez a leértékelt leértékeletlenül 21$.)


6.
 Classic karperec, kissé borsos árban. 9 dollár plusz még 7 a szállítási költség, vagyis összesen 16$ (mínusz 1-2 cent). Ez nagyjából 3500 forint. Itt rendelhető!

7.

Valamiért vonzódom a túlméretezett lánc formához (furcsa egy perverzió). Itt is csak a kristályokkal van bajom. Bár lehet, hogy azok nélkül nőietlen lenne. (Van ilyen szó?)
Ára 8 dollár 8 cent, azaz kb. 1800 forint. Free shipping, itt.

 8.

Az ő árát is kissé túlzónak tartom, de mégis bekerült a posztba, mert szerintem állatira mutatós. Ja és megy a 11-es gyűrűhöz.
Itt, ára 2 cent híján 20 dollár (~4400 ft). De legalább szállítási költség nincs.


Ennyit válogattam, ezek voltak azok a karkötők, amikről úgy gondoltam, hogy szépek és árban sincsenek elszállva.
Mit szóltok? Tetszik valamelyik?

Itt már elérhető a karórás bejegyzés is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése