2012. március 24., szombat

Száraz sampon tapasztalatok

Pár hónapja kezdtem el száraz sampont használni és megmondom őszintén, meglehetősen rákattantam. Elég smucig vagyok, ha az időmről van szó, szóval nekem a másfél órás hajmosási procedúrám egy rettenetes kínszenvedés. Ráadásul rengetegszer alakul ki olyan program, ami nem volt betervezve, én meg olyankor mindig úgy nézek ki, mint akit megnyalt egy hegyi troll. Mióta száraz samponozok, már gyorsan meg tudom oldani, hogy ne nézzek ki vállalhatatlanul akkor sem, ha nincs időm hajat mosni. Ebben a bejegyzében három száraz sampont mutatok meg nektek, mindegyik drogériás, én eddig ezeket próbáltam. Nem gondoltam volna, hogy száraz sampon és száraz sampon között különbség lehet, de jó ég, mekkorát tévedtem!


Az első amit kipróbálam, a Balea trend it up száraz samponja volt. Semmi gond nem volt vele, tette a dolgát: könnyen használható, jól tisztít, friss illata van. (Legalábbis ezt mondják, nekem borzasztóan rossz szaglásom van.) A lakótársaim rendszeresen lenyúlták, annyira megszerették ők is.
Mikor a Balea elfogyott, gyorsan beugrottam a drogériába, hogy vegyek egy újat, de hatalmas eszemmel a Rossmannal kerestem.  Tíz perc tévelygés után eljutott az agyamig, hogy Balea termékek a DM-ben kaphatók, de csak emiatt nem akartam már máshova elmenni, így megvettem azt, amelyik elsőre a kezembe akadt: a Syoss Volume lift száraz samponját.
Még örültem is, hogy dúsító hatású, mert mindig kínlódok a vékonyszálú hajammal... Korai volt a boldogság, ugyanis az első használat után a Syoss cég minden alkalmazottjának minden rokonát megemlegettem a lehető legalpáribb kontextusokban. Ennél szarabb bosszantóbb termékkel még életemben nem találkoztam!
Fújtam belőle a hajamra, majd mikor elengedtem az ujjammal a szórófejet, az tovább sziszegve eresztette ki a palack tartalmát. De nem mintha nyomnám, csak szépen lassan. Megpróbáltam megnyomni mégegyszer, de nem lehetett megmozdítani. 
Na szuper, gondoltam, de annyira nem érdekelt, mert siettem, úgyhogy elkezdtem kitörölni a száraz sampont a hajamból. Én egy küzdő típusnak tartom magam, de ez a cucc maga alá gyűrt. Nem bírtam letörölni a fejemről! Ott fehérlett, ráragadva a hajamra, én meg dörzsöltem, mint egy eszelős, de hiába. Csak azért nem gyújtottam fel az egész palackot, mert robbanásveszélyes, de komolyan mondom, hogy közel voltam hozzá. Másnapra egyébként abbamaradt a sziszegés, de mikor megráztam, éreztem, hogy alig maradt benne. Ráadásul drágábban vettem, mint a Baleát. Ennyit az ár meg az érték összefüggéseiről.


A Syoss csoda után újra nekiindultam, hogy használható száraz sampont szerezzek. Ismét csak egy Rossmann esett útba, így gondoltam megpróbálok még valamit, a legrosszabbon már úgyis túl vagyok. Egy Swiss O-Pair jött velem haza, nem válogattam, ismét ez volt az első, ami a kezembe akadt. Otthon aztán ki is próbáltam, rendesen működött, ki is tudtam törölni, úgy voltam vele, hogy pont azt az elégedettséget érzem, mint a Baleánál. Diadalittasan mentem be a nappaliba, és huppantam le a párom mellé, aki két perc múlva csak egyetlen szentimentális mondatot szólt hozzám: "Neked olyan szagod van, mint egy nyilvános vécének."
Éljen. Reméltem, hogy nem a száraz sampon hibája, szóval megkérdeztem, hogy a hajamon érzi-e a szagot.
"Igen, olyan szaga van a hajadnak, mintha valaki lepisilt volna." Nem szóltam semmit, csak elslattyogtam hajat mosni. Szóval ez a márka sem nyert... Lehet, hogy más szerint nincs kellemetlen illata, de a két fenti mondatot én nem szívesen hallanám újra a kedvesem szájából, szóval a Swiss O-Pair kék flakonjától is megváltam.


Azóta nem keresek új száraz sampont, mindig meglátogatom a DM-et és betárazok magamnak Baleából. Olcsó, jól működik, és a kedvesem sem hasonlítgat a vizelethez, ami határozottan jót tesz az önbizalmamnak.

4 megjegyzés:

  1. Köszi a posztot, sokat segítettél. Épp most készülök venni egy szárazsampont és biztosan Balea lesz. Nagyon tetszik a blogod, már vissza is olvastam. Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt és köszönöm a szép szavakat :) Visszavárlak! :)

      Törlés
  2. Én még csak a baleát próbáltam, az nekem is bevált, és ez alapján nem is fogok mással próbálkozni :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanerre a következtetésre jutottam, mint te.
    Én a Swiss O-Par-t próbáltam először. Hatásos, de nagyon büdös citromos illata van, az én barátom sem szagolgatta szívesen.
    A zsíros hajra való Syoss-t vettem utána, mert jó véleményeket olvastam róla. Már elején kicsit beragadt a feje, talán kétszer tudtam használni, elsőre rengeteg jött ki belőle, másodjára pedig sztem az összes hajtógáz elfogyott. Úh a samponból még van benne, csak nincs ami kipréselje.
    Végül szerencsére eljutottam a Balea-hoz. Ez az ideális, nem mondom, hogy annyira odavagyok az illatáért, de végre nem a citromos illatot erőltetik.

    VálaszTörlés