2012. április 5., csütörtök

Ebay deal - H&M-es karkötő

Nagy népszerűségnek örvend a H&M-es nyaklánc ebayes változátáról írott ajánlóm. Olyannyira, hogy még én is elcsábultam a saját bejegyzésemtől és rendeltem egyet :) Feltételezem, ez a népszerűség a nyaklánc szépségén kívül annak is szól, hogy a bolti árnál olcsóbban lehet hozzájutni online. Most hasonló dealt hoztam nektek egy karkötőről, ami jelenleg is kapható a H&M üzleteiben. 
Egy arany színű, leveles darab, szerintem nagyon szép, szinte mindenhez megy, ráadásul rugóval nyílik, szóval nem felszorongatni kell a csuklónkra, ami nagy könnyebbség, főleg ha a buszmegálló felé futva öltözködik az ember lánya. (Én.)
Aki türelmes, 900 forintot tud megspórolni vele. Ez az ebay univerzumában biza nagy pénz :)

 Ezeken a képeken amúgy nem tűnik annyira sárgásnak, mint a H&M honlapján található fotókon, de ez csak a megvilágítás, meg a fotóbolt.


A H&M képe a karkötőről
Az ebayes terméklapon látható fotó






Aki szeretné megvenni, itt tud rendelni belőle, ára 5$, vagyis körülbelül 1100 forint. A szállításra itt sem kell pénzt áldozni, csak egy kis türelmet! :)

7 megjegyzés:

  1. eeeezt vártam!:)) de sztem az én nyeszlett csuklomra nagy=(

    VálaszTörlés
  2. Arra a h&M-es karkötőre nem találtál esetleg hasonmást, ami sok különböző vastagságú arany láncból áll és kapoccsal záródik? 3ezer ft a h&m-ben és nagyon örülnék egy olcsóbb változatnak:)
    amúgy jó ez a sorozatod, hasznos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körülnéztem, de nem igazán leltem. Az a baj az ebay ékszereivel, hogy azzal a keresőszóval, amivel a logika alapján meg kéne találnom a cuccot, amit keresek, tuti nem találom meg. Viszont ha egy tök irreleváns szót beírok, csupa olyan dolog jön szembe velem, amire nem számítok. Szóval ha a további kutakodásaim során véletlenül látnék valami ilyesmit, feltétlenül szólok! :)

      Törlés
  3. Szia! Egyszer beszéltük, hogy ha küldök képet karkötőkről, amit keresek, akkor szólsz ha látsz. Sajnos már nem tudom melyik bejegyzésnél volt, úgyhogy ide linkelem őket.
    Az egyik nyaklánc, de valami hasonló jó lenne:

    http://www.ebay.com/itm/1pcs-RShort-multiple-sinker-multi-Pearl-Necklace-N126-FreeShip-/300669770291?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4601509a33

    http://www.ebay.com/itm/1pcs-Antique-Style-Heart-Flower-Bird-Bracelet-A71-FREE-SHIP-/300666389361?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item46011d0371

    VálaszTörlés