2012. április 2., hétfő

Ebay deal - Virágos nyaklánc

Újabb rövid, széles nyaklánc ezúttal a romantika és a tavasz jegyében. Hangsúlyos, de nem hivalkodó, feminin és játékos is egyszerre. Szerintem egyébként ezzel is elég könnyen túlzásba lehet esni, akárcsak a sifonrózsás övvel, mert ha egy nagyon fodros-bodros-virágos ruhához vesszük fel, akkor tavasztündér helyett inkább bohóccá avanzsálunk. A terméklapon található fotókon is egy szimpla fehér felsőhöz és egy fekete blézerhez viseli a modell, ami egy tökéletes összeállítás hozzá. Persze nem kell ilyen minimalistának lenni, lehet hozzá színeket magunkra ölteni, de én inkább az egyszínű darabokra tenném le a voksom, a mintás dolgokat hanyagolnám. Jól mutat egyébként egy nyakig begombolt inghez is, vagy egy könnyű ruhához, a lényeg, hogy ha ezt felvettük, már ne vigyük túlzásba a kiegészítőket.
Szép, jó, de elég!

Nekem egyébként nincs ilyenem, de gyanítom, hogy olyan könnyű szerkezete lehet, mint amilyen a leveles nyakláncomnak van, szóval nem kell félni, hogy nagyon húzza a nyakat, vagy túl hangosan csörög-zörög.
Az pedig csak természetes, hogy az ára a vicc kategóriába esik.





Akinek megtetszett, rendeljen innen, ára  1.79$, vagyis körülbelül 400 magyar forint. A szállításért sem kell fizetni, of course, de ezen már úgysem lepődik meg senki.

7 megjegyzés:

  1. Annyira jók ezek a posztok, ez lett a kedvenc blogom :D
    Én is nagyon sokat nézegetek e-bay-n, de abban mindig biztos lehetek, hogy te találod meg a legolcsóbb forrásokat, mert azért nagy különbségek vannak.

    Kívánságot lehet mondani? több soros karkötőt szeretnék (ami ízléses) és jó árban van. Ezt régóta nézek, de még nem talátam olyat, amit meg is rendeltem volna.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bókot :)
    Milyen több sorosra gondolsz? Gyöngyre? Vagy több darabos fémre? Ha mutatsz fotót, ami hasonlít kb. arra, amit elképzelsz, szívesen utánanézek :)

    VálaszTörlés
  3. Ó én még nem jutottam el odáig, hogy kívánságom billentyűzetre vessem, de más mintáján felbuzdulva, eléd merem tárni a kérdésem - kérésem. Cipelek egy nagyon régóta húzódó álmot, de nem tudok épkézláb találatra lelni.
    A blézer posztnál gondoltam - oda passzolna - de most már összeszedem a bátorságom, és megkérdezem: Ha időd engedi, két korpovites keksz között, meglesed, hogy szürke, pamut anyagú blézer (az, hogy a könyökén van-e rátét, egy plusz, de nem létszükség) található-e emberi összegért ezen a globális piacon?
    Nagyon, de nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ez nehéz kérdés. Tudod, azért van olyan kevés ruhás ajánló, mert az ázsiai eladók, akiktől ajánlani szoktam az ékszereket, táskákat, általában egy méretben (XS) árulják a ruháikat. Az a két blézeres poszt, amit felraktam, pont azért kerülhetett fel a blogra, mert volt méretválasztó a terméklapjukon. De az ilyesmi ritka, mint a fehér holló!
      Szóval körbenézek szürke blézer ügyben, de nem sok reális esély van arra, hogy találok valamit.
      Azért megpróbálom, tudod, a remény hal meg utoljára! :)

      Törlés
    2. Képzeld, ma eszembe jutottál! A H&M-ben jártam, és ott most van leárazva szürke blézer, bár annyi hibája van, hogy nem pamut. Szerintem ha van időd nézz be, mert amúgy szép, és 9000-ről van leárazva 4000-re.

      Törlés
  4. Hol van ilyen, Te hol láttad? Atyavilág, én csukott szemmel járok.
    Köszönöööm, hogy eszedbe jutottam :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! :) Hasonlít a csipkés nyaklánra ha jól sejtem, az már útban hozzám elviekben, nagyon kiváncsian várom :$

    VálaszTörlés