2012. április 14., szombat

Ebay deal - Mintás szoknya

A facebook oldalon egy ideje toronymagasan ezeknek a szoknyáknak volt a legtöbb szavazatuk. Nem gondoltam, hogy ekkora sikerük lesz, hiszen csak egy méretben kaphatóak, de úgy látom a gumis derék és a minták változatossága mégis sok embert meggyőzőtt.  Bár azt írtam a képéhez, hogy hatféle mintával kapható, időközben ráleltem még néhány változatra, szóval tényleg mindenki találhat a fogára valót, ha a méret és a fazon megfelel neki. Igazi kis tavaszi-nyári darab, könnyű, lenge, nőies, játékos.
Az első négy változat egy helyről rendelhető, de többinek külön terméklapja van, ezeket a linkeket természetesen megtaláljátok az adott darab alatt. A méretek mindenhol ugyanazok, az árak között pedig minimális különbségek vannak.



 



Ez a négy darab erről a linkről vásárolható meg. Áruk 10.89$, vagys 2400 forint körül mozog. A terméklapja szerint a hosszuk 40 cm, a derekuknak a nyúlási intervalluma pedig 60-95 cm.


Ezt a darabot innen tudjátok megrendelni. Ára 9.52$, vagyis nagyjából 2100 ft. Hossza a leírás szerint 42 cm, dereka 60-80 cm körül nyúlik.

Ő itt vásárolható meg, ára 10.36$, azaz kb. 2300 forint. A terméklap az előző szoknyához hasonlóan 42 cm-es hosszúságot és 60-80 cm-es derekat ír.


A harmadik pillangós darab itt kapható, ára 9$ (~2000 ft). A méretek változatlanok, derék 60-80, hossza 42 cm.


 Ez pedig itt érhető el, ára szintén 10.36$, vagyis körülbelül 2300 ft. Hossza 42 cm, dereka 60-80 cm.


Fehér változatára itt tudtok lecsapni. Ára 9.52$, azaz nagyjából 2100 forint. Méretei ugyanazok, mint az előzőnek.


Jöhetnek a pöttyösek, ez a színvariáció itt érhető el. 9.52$-be kerül, ez kb. 2100 forint. A méretek megint nem változtak.


A piros verzió itt kapható. Méretei és árai is változatlanok az előzőhöz képest.


Ez már egy apró pöttyös áltozat, itt érhető el. Ár, méret ugyanaz.


És végül a ugyanaz kékben: innen, változatlan árral és mérettel.


Nekem a harmadik, halvány virágos és az utolsó előtti, apró pettyes tetszik a legjobban. :)
Szerintetek melyik a legszebb?

3 megjegyzés:

  1. Szia! Ezen a linken még megtalálható két további mintával, a kék alapon virágos, plusz 'hullám' mintás :)
    http://www.ebay.com/itm/Floral-Dots-Leopard-Sweet-Lady-Girls-High-Waist-Chiffon-Mini-Skirt-/170799916720?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item6d72f22278#ht_4471wt_1033

    VálaszTörlés
  2. De helyesek! Nekem a 3. virágos, és a 6. lepkés a kedvenc:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem összességében a 4,6,9 tetszik <3 és szerintem a 6-at megrendelem :)

    VálaszTörlés