2012. április 4., szerda

És az ajándékcsomagot nyerte...

... egy nagyon szerencsés leányzó, akinek a száma a sorsoláson kijött...
... Tigrisfog, azaz Kele Kitty! Gratulálok!


Kérlek írj egy emailt a címeddel, ahová postázhatom a csomagot! :)

A többiek se szontyolodjanak el, ugyanis sok mindennel készülök még! Tegnap ugyanis szortíroztam a holmiaim között és összejött néhány dolog, amik számomra már feleslegesek, de más talán örülne nekik, így arra gondoltam szétosztom őket közöttetek. Nem kell semmi extrára számítani, nem nagyképernyős tévét meg sportautókat vágok hozzátok csak pár darab sminket, körömlakkot, ékszert. A blog sale-t valahogy nem bírná el a lelkiismeretem, olyan kis tételekről van szó. Essence, Catrice, Rimmel, e.l.f. sminketermékek, körömlakkok, meg bizsuk, nem akarok ilyen 100 meg 200 forintokat kérni értük, mert semmi értelmét nem látom. Szóval mindenki viheti, ami tetszik neki, a postaköltségért cserébe.


Mielőtt azonban megörülnétek, hogy ez a bolond itt mindjárt eladakozza  vagyonát, hozzáteszem, hogy ez nem most fog bekövetkezi, hanem mikor elérem a 100 lájkot a facebook oldalamon. 10 nap alatt lettünk 55-en, ha tartjuk a tempót hip-hopp megleszünk! :) Félúton már túlvagyunk és eddig minden nap jöttek új emberek, így ez belátható időn belül bekövetkezik. (Remélem!)

(És nem, nem lájkokat szeretnék vásárolni, csak nem akartam egyből a nyereményesdi után a giveawayt bejátszani.  Nekem ezek a holmik nem kellenek, kidobni sajnálom őket, eladni meg nincs pofám. Így rátok gondoltam, de akkor már ne csak úgy, minden apropó nélkül, hanem kössük valami ünnepelendő dologhoz! Az évfordulóval rosszabbul jártatok volna :D)

Mit szóltok? :)

3 megjegyzés:

  1. jófej leány vagy, meg kell hagyni :D

    VálaszTörlés
  2. Óúúú köszönöm szépen! :)
    Még sosem nyertem semmit, úgyhogy ennek most nagyon nagyon örülök! Még ez a nyomorúságos munkanap is elviselhetőbb ennek tudatában :)
    Küldöm a címet, szép napot!

    VálaszTörlés
  3. nem mondom, hogy nem irigykedem :D de gratula!

    VálaszTörlés