2012. április 18., szerda

Giveaway!


Tettem nektek egy ígéretet arról, hogy tartani fogok egy kis giveaway bulit, amint elérem facebookon a száz lájkot. Először kétszázat akartam írni, de aztán a kishitűségem győzött mint mindig és átírtam százra, arra gondolván, hogy még az is hónapok kérdése. Nem telt bele két hét sem, és máris meghaladtuk ezt a szép kerek számot! Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan gyűlünk! Szuperek vagytok, köszönöm! :) Ti megtettétek a ti részeteket, most én jövök, elvégre ígéret szép szó...



Aki esetleg nem olvasta a bejegyzést, annak bemásolom az idevágó részt, hogy mindenki tisztában legyen a dolog hátterével.

"Szortíroztam a holmiaim között és összejött néhány dolog, amik számomra már feleslegesek, de más talán örülne nekik, így arra gondoltam szétosztom őket közöttetek. Nem kell semmi extrára számítani, nem nagyképernyős tévét meg sportautókat vágok hozzátok csak pár darab sminket, körömlakkot, ékszert. A blog sale-t valahogy nem bírná el a lelkiismeretem, olyan kis tételekről van szó. Essence, Catrice, Rimmel, e.l.f. sminketermékek, körömlakkok, meg bizsuk, nem akarok ilyen 100 meg 200 forintokat kérni értük, mert semmi értelmét nem látom. Szóval mindenki viheti, ami tetszik neki, a postaköltségért cserébe."

Eredetileg úgy terveztem, hogy egyenként felrakom a cuccokat facebookra egy előre meghatározott időpontban, és aki a leggyorsabb, az viheti ami neki tetszik. Aztán eszembe jutott, hogy ezzel sokan könnyen hátrányba kerülhetnek, még így is, hogy előre tudják, mikor rakom fel a holmikat, hiszen elég annyi, hogy egy kicsit lassabban töltsön az oldal, és máris fújhatják az egészet. Olyan is előfordulhat, hogy épp a facebook szórakozik valakinél, és két másodperccel később jeleníti meg az albumot, ennyi már elég ahhoz, hogy az illető épp lemaradjon arról, ami tetszik.
Ezért arra gondoltam, megkérdezlek titeket, hátha ti mégis blog sale-t szeretnétek, mert az mégsem gyorsasági alapú. Természetesen egyiknek sem lenne mimálára, 0-ról indulna mind, és mondjuk 5 ft lenne a minimum licitlépcső. Nem nagy tételek ezek a cuccok, 0 forintos alapár és ilyen pici licitlépcső mellett pedig nem tartom valószínűnek, hogy nagy összegek jönnének ki a végére :) Szóval nem is klaszilkus blog sale lenne, hanem inkább ilyen jelképes összegű. Így talán senki nem lenne hátrányban az anyagiak miatt, és az internet, vagy a számítógépe szívózása miatt sem kerülhet kellemetlen helyzetbe.
Ennél a két lehetőségnél jobb sajnos nem jutott az eszembe! Döntsetek ti, hogy hogy szeretnétek: villámgyors lecsapás, vagy jelképes összegű blog sale alapon!

Kommentben írjátok meg, melyik módszer szimpibb, és azt, hogy szerintetek inkább hétköznap, vagy hétvégén este legyen a dolog.

(A cuccokra majd a feliratkozott olvasóim pályázhatnak, hiszen nekik szeretném meghálálni ezzel a  lehetőséggel a támogatásukat! Aki rendszeres vendég nálam, de még nem iratkozott fel, az fenn, a kék sávban egy kattintással megteheti! :)


Addig is, egy kis preview: (a teljesség igénye nélkül)
 


10 megjegyzés:

  1. Én a licitre szavaznék, két ok miatt:
    1) láttam már elég csúnyán elfajult vitákat, olyan blog saleken, ahol a gyorsaság számított, ezt nem kívánnám neked (meg amúgyse senkinek)
    2) így nagyobb az esély, hogy olyanhoz kerül, aki tényleg használni fogja, hiszen beáldozza rá azt a pár száz forintot, hiszen, ahogy te is írtad, nem valószínű, hogy oylan iszonyat felemgy az ár ilyen indulási érték és licitlépcső mellett :) akinek nem inge ne vegye magára, de szerintem még mindig létezik az a jelenség, hogy ami ingyen van az mind kell, még akkor is, ha késöbb csak a polcon porosodik majd

    Amúgy meg cuki vagy, és köszi a lehetőséget, akárhogy döntesz is majd :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is legyen licit :) és inkább hétvégén ilyen 6-7-8 körül biztos sokan vagyunk a gép előtt^^

    VálaszTörlés
  3. A licithez húzz be még egyet! :)

    VálaszTörlés
  4. licit szerintem is :D kíváncsi vagyok már, hogy mit fogsz fel tenni :D

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Az egyetlen feltétel hogy rendszeres, feliratkozott olvasó legyél :) (Fenn a kék sávban lehet feliratkozni.)

      Törlés
  6. Szerintem is licit, és hétvégén. Kiváncsian várom hogy milyen lesz!

    VálaszTörlés