2012. április 16., hétfő

Kapod amit látsz? - Madaras nyaklánc, ékszertartó állvány

A mai bejegyzés rendhagyó lesz, egy vendégposztot olvashattok ugyanis, melyet az egyik olvasóm, Judit írt nektek.
Pár napja keresett meg emailben és megkérdezte, hogy nem segíthetne-e azzal, hogy az ajánlóim alapján vásárolt dolgait lefotózza és ír róluk egy kis véleményt, amit én feltehetek a blogra. Nagyon szupernek találtam ezt az ötletet, hiszen én nyilván nem tudok mindent megvenni és bemutatni nektek, amit ajánlok. Így azonban máris kevesebb lesz a zsákbmacska, ennyivel is több holmiról lesz konkrét tapasztalat, ez pedig bátorságot adhat a hezitálóknak. Arra gondoltam, tök jó lenne ha ez nem csak egyszeri alkalom lenne, hanem több tapasztalatról is olvashatnátok...

Szóval aki rendelt már valamit az ajánlóim alapján, és van kedve, ideje néhány fotót készíteni, valamint egy hosszabb véleményt írni az adott dologról, azt nagyon szívesen felteszem a blogra.  A leveleket a sargakovesut@gmail.com címre küldhetitek! Segítsünk egymásnak, osszunk meg minél több tapasztalatot! :)

Az első két áldozat egy nyaklánc és egy ékszertartó állvány, fogadjátok szeretettel!


Madaras nyaklánc 
(Ajánló itt!)

Ez volt életem első ebay-rendelése.
Kereskedelmi szakon végeztem, és a szakdolgozatomat ugyan részben az internetes kereskedelemből írtam, sajnos (ma már különösen bánom) saját tapasztalatokról nem igazán számolhattam be anno.
Mekkora hiba volt!
Tartottam a paypal rendszertől, a nem azt kapom-amit vártam hatástól, meg úgy általában: az átveréstől… Hiba volt! 

Az ezen a blogon talált ajánlók adták meg a kezdő löketet, és annyira belelendültem az online vásárlásba, hogy alig lehetett leállítani…
Ezt a nyakláncot például azért szeretem, mert tényleg igazán különleges, és egészen biztosan nem jön velem szembe az utcán – legalábbis nem sok esélyt látok rá. Arról nem is beszélve, hogy negyed annyiba került, mintha egy hazai fastfashion/ bizsu üzletben szereztem volna be hasonlót…

A minőségével teljesen elégedett vagyok. Nem fogja meg a nyakam (mint sok bizsu), a kapocs tökéletesen működik, a fém, amiből készült, nem túl nehéz, és (bár nincsen semmi komolyabb allergiám) néha előfordul, hogy egy-egy fém nyaklánctól kipirosodik a dekoltázsom, ennél semmi ilyesmi nem fordult elő.
Tökéletesen ugyanúgy néz ki, mint az eredeti termékfotókon.
A szállítással egyetlen problémám volt: méghozzá az, hogy elég sokat kellett rá várni (majdnem egy hónap volt, mire átutazta a világot), de hát free shipping mellett mit várjon az ember, örültem, mint majom a farkának, mikor csöngetett végre a postás!
























Ékszertartó állvány
(Ajánló itt!)

A második darab, amire lecsaptam egy ékszertartó állvány volt.
Tudni kell rólam, hogy gyógyíthatatlan fülbevaló-mániában szenvedek, és bár jó ideje nem költök ilyesmire- ez csak azért van, mert kedves barátaimnak, barátnőimnek igen egyszerű dolga van, ha nem tudják, mivel lepjenek meg szülinapomon vagy karácsonykor :D
Ennek az állványnak egyébként története van: Az Oktogon és a Nyugati tér között a körúton van egy indiai/ keleti stílusú lakberendezési/ ékszeres/ ruházati üzlet (amolyan bahia-szerű), ahol mindig megállok (leginkább csak csorgatni a nyálam). Ott láttam meg először EZT az állványt (de tényleg szó szerint UGYANEZT!) 3500 forintért.
Megtetszett, de ennyi pénzt sokalltam érte… Addig-addig gondolkodtam rajta (és milyen jól tettem!), míg rá nem találtam az ebay-deal ajánlóra, és megrendeltem kevesebb, mint 9 dollárért – azaz alig 2000 forintért!

Az állvány tetején a fém szív sérült egy picit szállítás közben (elhajlott), amit- tudom jól- megreklamálhattam volna az eladónál, de annyira örültem neki, mikor megérkezett, hogy el sem akartam engedni, nemhogy még visszaküldeni és újabb egy hónapot várni mire kicserélik. A hiba amúgy sem feltűnő, csak egyedibb lesz tőle… :D


Ezúton is nagyon köszönöm Juditnak, hogy ilyen remek ötletettel állt elő, és hogy vette a fáradtságot ahhoz, hogy megossza velünk a tapasztalatait! :)

5 megjegyzés:

  1. Ezeket a madarakat már én is alig várom, hogy megkapjam.

    VálaszTörlés
  2. Ez az állvány, meg a fülbevalók rajta nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Egy csomó mindenem van úton, ha megérkeznek én szívesen írok neked beszámolót. Már alig várom, hogy itt legyenek, az egyetlen negatívum ez a 3 hét posta, nekem nekem való türelem játék :)

    VálaszTörlés
  4. Mostanában énis rá vagyok kattanva az ékszer tartókra csak éppen a próbababa stílusúakra. Szerintem nagyon aranyosak mondjuk az igaz, hogy elég kevés cucc fér rá. Egy olyan bejegyzést szívesen elnéznék :$

    VálaszTörlés
  5. nálam is jó pár termék úton van, remélem mind meg is érkezik :) szívesen írok én is színes-szagos:)) beszámolót, ha igény van rá :)

    VálaszTörlés