2012. április 12., csütörtök

Ebay deal - Színes oxford cipő

Még sosem mertem nektek cipőt ajánlani és erre több okom is volt. Az első és legalapvetőbb indokom, hogy azelőtt soha nem kerestem lábbeliket az ebayen, ugyanis kis méretekkel megáldott ázsiai barátaink jeti talpra nem gyártanak cipőt. Az én lábamra még az magyar boltokat körbejárva is vért izzadva találok csak megfelelő darabot, így soha még csak fel sem merült bennem, hogy körülnézzek az internet legnagyobb piacán cipő ügyben. Nemrég azonban több olvasói kérdést is kaptam ezzel a témával kapcsolatban, így elkezdtem felmérni a helyzetet. Közben eszembe jutott, hogy te jó ég, mekkora hülye vagyok, hát nem mindenki jár nagy lábon, sőt! Így kísérletképpen feltettem néhány fazont facebookra, hogy érdekel-e benneteket a cipő téma. Rögtön záporoztak is lájkok, szóval úgy döntöttem, elkészítem az első ilyen ajánlót! 

Kétségeim persze még mindig vannak, ugyanis más okom is volt arra, hogy ilyesmivel még nem foglalkoztam, ez pedig az, hogy a netről  a ruháknál csak egy dolgot neccesebb vásárolni, az pedig a cipő. Végül ezen a dolgon is túlléptem, hiszen a blézeres tapasztalatom bebizonyította, hogy bátraké a szerencse! Cipő ügyben a méretem miatt sajnos nem tudom ezt eljátszani, hogy rendelek, aztán beszámolok róla, de ha valaki így tesz, feltétlenül ossza meg velünk a tapasztalatait!

Az első ajánlót arról a darabról készítem, ami miatt a legjobban fáj a szívem. Egyszerű, de nagyszerű forma, brutális színválaszték, röhejes ár!


US 5.5 - US 8-ig vannak a méretek, ez az általunk ismert számokra lefordítva annyit tesz, hogy 36/37-től 39/40-ig lehet rendelni. Szerintem akit komolyan érdekel a dolog, annak érdemes lehet elmenni egy kínai üzletbe és ott megpróbálni egy hasonló cipőt, hogy melyik szám jó neki. Az ázsiai méretek általában 0.5-1 mérettel kisebbek, mint az európaiak. Ha nekem a rendelhető intervallumba esne a lábméretem, ezer százalék, hogy rendelnék ilyen cipőt.

Akinek megjött a kedve itt tud ilyet venni, ára 17$, vagyis nagyjából 3750 forint. (Én lányos zavaromban azt sem tudnám, melyik színből rendeljek, mert iyen választék mellett a szivárvány is megszégyenülten vonul el a hegyekbe remetének.) Ráadásul még ingyen is szállítják!

4 megjegyzés:

  1. Nekem is 41/42-es lábam van és még szerintem sosem vettem kínai boltban cipőt. :(

    VálaszTörlés
  2. az a baj, hogy nekem 40-es lábam van és már máshol is olvastam, hogy eggyel nagyobb méretet érdemes rendelni az ebayről :(

    VálaszTörlés
  3. Mindenképp egy számmal nagyobbat rendeljetek, ha Kínából érkezik, tapasztalat! :)

    VálaszTörlés
  4. nekem a legutolsó cipőmnél amit az Ázsiában vettem egyel kisebb kellett :O

    VálaszTörlés