2012. május 30., szerda

Ebay deal - Ezüst színű boyfriend karóra

Nagyon dívik mostanság a boyfriend karóra: az ékszerórákat felváltották a férfias, fémszíjas órák a trendpalettán. Hozzám nagyon közel áll ez a vonal, örülök, hogy bejött a divatba, ugyanis én amúgy is a fiús órák (és az oxford cipők) nagy kedvelője vagyok. Mióta az eszemet tudom csak férfi órákat hordtam, szóval ezt a trendet mintha azért találták volna ki, hogy nekem jó legyen :)
Facebookon és üzenetben többen is kérdeztétek, hogy nincs-e ennek az órának arany színű változata. Ezúton mondom lányok, hogy sajnos nincs. Ahogyan a legtöbben közületek, és is egy arany színű, fémszíjas, kronográf (ez jelenti azt, hogy van három kicsi mutatója) darabra vadászom már jó pár hónapja. Inkább bele sem gondolok, hogy hány értékes órát (napot, hónapot) töltöttem el azzal, hogy olcsó arany karórára vadásztam, de nem jártam sikerrel. Ha nem bánjátok, röviden leírom, hogy mire jutottam a nagy kutakodásban.

A legolcsóbb verziók a Geneva karórák, amik "MK inspired" designt kaptak, vagyis a Michael Kors órák új név alatt futó olcsó hasonmásai. (Itt már mutattam párat rózsa arany árnyalatban, az utolsó öt mind Geneva.) Ezek szállítással együtt 30-40 dollár között vannak. Úgy voltam vele, hogy ennyi pénzt gagyi karóráért kiadni nem éri meg, eredeti MK órám pedig sosem lesz, nem is áltatom magam ilyesmivel. Gondoltam körülnézek félúton: vagyis márkás órákat kerestem, amik olcsóbban a Kors daraboknál. Három Guess karóra felelt meg ezeknek a kritériumoknak, mindegyik körülbelül 140 dollár szállítással együtt. Ez még mindig rengeteg pénz, de az MK órákhoz képest máris 110 dollárral beljebb vagyunk.
Én eddig jutottam arany színű, fémszíjas, kronográf óra ügyben, ha valaki ismer egyéb opciót, ne tartsa magában!

Addig is, jöjjön egy ezüst óra (amiből egyébként bazi nagy a választék, nem is értem.)



Az ilyen nagyon olcsó, fémszíjas, kronográf darabokról azt kell tudni, hogy a kicsi mutatóik nem működnek, csak dekorációs céllal vannak az óralapon. Akit ez nem zavar, azoknak jó szívvel ajánlom ezeket az pénztárcakímélő karórákat, hiszen divatos kiegészítőnek bőven megteszik. Aki viszont szeretné, hogy az összes mutató működjön, annak ennél sokkal de sokkal mélyebben kell a zsebébe nyúlnia. Sajnos ez van, nem lehet mindent egyszerre: vagy a minőségi, működő boyfriend órát választjuk, vagy a pénztárcánkat!

Ez a darab itt kapható, ára 5$, vagyis kb. 1200-1300 forint.

3 megjegyzés:

  1. Mmm én megvettem az írásod hatására annak idején az egyik rózsa aranyat, és sajnos nagy lett, ki kell szedessek pár szemet - ameddig persze még nem jutottam el, olyasmi eset ez, mint a varrónő - de nagyon nagyon dekoratív és tényleg szépen mutat-na. Könnyű, emiatt nincs minőségi érzete, de cserébe kényelmes (lenne) és jól mutat.

    VálaszTörlés
  2. Hasonlót keresek fehér bőr szíjjal, eddig sikertelenül. Hiába nézem ebay-n. Neked sok sikert. Esprit oldalán is vannak szépek és van webshop.

    VálaszTörlés
  3. Tigrisfog, ha ezt látod: be tudod linkelni azt az órát?:) régóta keresek rose gold órát, de nem találtam olyat ami szép meg olcsó is.:(

    VálaszTörlés