2012. május 18., péntek

Ebay deal - Budget Zara táska

Jó ideje nézelődöm már a táskák között, ugyanis szeretnék venni egy klasszikus pakolós feketét, de ezúttal nem egy tucat műbőr darabot, hanem valami komolyabbat, így keveredtem a Zara honlapjára. Az engem és a Zarát összekötő kapcsolatról annyit kell tudni, hogy nem is létezik, ugyanis soha életemben nem voltam még Zara üzletben, mindig csak a kirakat előtt morzsoltam el pár könnycseppet. Persze szeretem kínozni maga, úgyhogy a honlapjukon rendszeresen körülnézek. Táska-ügyben sem volt ez másképp, bele is estem egy halálosan egyszerű, bőr darabba 27 995 pengő forintért. Ennek az összegnek még a harmadát sem költöttem soha táskára, szóval beletörődtem a plátói szerelem fájdalmaiba.
Gondolom kiszámítható, hogy másnap mi jött velem szembe az ebayen... naná, hogy a Zara táska budget verziója! (És egy csomó másik gyönyörű táska valódi bőrből! Érdemes körülnézni!)

Szóval ez most nem lesz olcsó darab, de valódi marhabőr, nem gusztustalan műanyag, minőségi táska és a Zara testvérénél több, mint 10 000 forinttal kevesebbe kerül, szóval gondoltam annyit megér, hogy megmutassam! :) Három színben kapható.









Az eredeti Zara:


Persze, lehetne itt is kötekedni, hogy nem 100%-ban ugyanaz, csak 98%-ban, de nekem az a 2% nem ér meg annyit, amennyivel a Zara többe kerül. De ezt döntse el mindenki maga, én már linkelem is az ebayes verziót:

Itt kapható, ára pár centtel kevesebb, mint 70$, vagyis kb. 15 500 forint. Tudom, sok pénz, de ez tényleg egy táska, nem csak valami táskaszerűség. Valódi bőr, minőségi kidolgozás, egyszerű vonalvezetés, jó pakolhatóság, klasszikus sikk.
(Ráadásul ha valaki a Zarás ikertestvérét akarta  megvenni, akkor már nem is tűnik olyan vészesnek az ára. Én biztos tudnám hová tenni a megmaradó 13000 forintot! :)

12 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy szerintem ha nem egy Birkinről van szó, szóval nincs ég és föld árszakadék, nem éri meg a másolatot venni. Meg ez amúgy kisebb, és Zarában nem tudom láttad-e, van most egy kisebb verzió, az 19 995. Az a 4000 meg...:) Akkor már legyen "eredeti Zara" (de szarul hangzik hogy már a Zaránál is hozzá kell venni hogy eredeti:D) Mondjuk az akaszt ki, hogy a Zara cuccok eBayen triplaáron mennek el, de szinte minden... Még a parfümök is. Míg a designer cuccok az eredeti áruknál olcsóbbak, így kb ha eBayen akarod megvenni, eléggé megközelíti egymást egy Zara meg egy xy márka ára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez egyéni döntés kérdése. Én úgy vagyok vele, hogy ha egy darab nem státusszimbólum, mint egy Birkin, vagy egy LV, hanem csak hasonlít egy középkategóriás táskára, akkor az az én fejemben nem úgy él, mint "másolat". Úgy értem, hogy a Zara is tulajdonképpen a nagy divatházakat koppintja, nincs olyan kultusza a táskáinak, mint a nagyoknál, nekem meg aztán halálosan mindegy, hogy milyen címkét varrnak bele, olyat, hogy Zara, vagy olyat, hogy XY. Nekem ez csak egy középkategóriás táska, ami hasonlít egy másik középkategóriás táskára, amit drágábban adnak. Persze ha valaki arra játszik, hogy ha megkérdezik tőle, hogy Te, ez Zara táska? akkor azt mondhassa, hogy igen, akkor vegye meg drágábban. De én úgy gondolom, hogy sokan vagyunk manapság olyan helyzetben, hogy 4000 forint is sokat számít, mikor vásárolunk.

      Törlés
  2. Ez gyönyörű!!! Nekem van egy Zara táskám, tavaly vettem a leárazáskor és 15 ezer volt 30 helyett vagy vmi hasonló. Mondanom sem kell, hogy a szélek, amik annál is feketével vannak bevonva (talán vmi műanyag lehet) elkezdtek feljönni és lepotyogni darabokban, egyébként maga a táska bőr. Ennyit a Zaráról... Egyébként sztem a Zara is hasonló áruházlánc, mint pl. a H&M csak kicsit magasabb árfekvésben, szerintem felesleges összehasonlítani a nagy divatházak termékeivel. Szóval ha van belőle ebayen olcsóbb, akkor miért ne? Egyébként Te megveszed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nagyon gondolkodóban vagyok...!

      Törlés
    2. Szerintem amiatt lehet érdemes várni az ebayes vásárlással, mert hamarosan leárazás, és ha jól tudom Zara-ban szeretik felére venni a táskák árát. Akkor viszont már olcsóbb lesz, mint ebay-ről.
      A webshopos árak megfelelnek a boltinak, ha a webshopban leárazzák, akkor a boltban is.

      Törlés
  3. Egyet kell értsek Évivel, különösen azon mondatával, hogy számomra is édes mindegy milyen címkét varrtak abba a táskába - megegyező minőség esetén különösen; Nekem is van egy bőr Zara táskám és fordítottan arányos a viseltessége a használatok számával ... - ennélfogva tehát azért, hogy az ominózus kérdésre a válasz igen legyen, vegye meg, akinek ez fontos, de lássa be, hogy ezért vette meg, mert a minőségre sok esetben nem foghatja.

    VálaszTörlés
  4. http://www.ebay.com/itm/AG2489-New-Fashion-Womens-Retro-Faux-Leather-Tote-Shoulder-Bags-Handbag-/260915735397?pt=AU_Women_Bags_Handbags&hash=item3cbfca2b65#ht_5014wt_1037

    ő pedig a nagyon budget kitestvér

    VálaszTörlés
  5. Én rendeltem ilyen táskát, meg is jött és nem bántam meg, hogy nem az "eredetijét" vettem. Nekem jópár táskám van, szóval váltogatom őket, de ha valakinek ez lenne a mindennapos táskája, akkor azt mondom oké, vegye meg a Zarásat. DE! Ahogy fentebb is írták, a Zarásnak lejön a kis gumi szegélye, ahogy az ebayesnek is! Nekem sok mango táskám van/volt, azoknak is egytől egyig feljött/lejött holott mindet tizenezer forintért vettem. Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy szar minőség, mert nálam a mérce az, hogy amelyik elbírja az anat atlaszt/ élettan könyvet, az átment a teszten :)
    Amúgy ezt a fajtát tuti nem fogják leárazni, fogy ez anélkül is, meg már több szezon óta elérhető ez, csak max más színeket is hoznak be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszi hogy leírtad a tapasztalataidat! Én is arra tippeltem, hogy ez a táska nem kerül leárazásra, de lentebb már írta is Zsanett, hogy a Zarában már egyáltalán nem kapható...

      Törlés
  6. Nekem a zarás verzió van, először a nude színben szerettem volna, de elfogyott és így lett fekete, olyan jó hogy mindenhez illik és az egész életem belefér:)az ebay-es változattal az a baj szerintem, hogy nem szép a formája, élőben teljesen más mint a zarás és a tartása is béna, összeesik. De igazából nem aktuális, mert szerintem már egyik zarában sincs, szóval aki lemaradt annnak az ebayes megoldás lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy megírtad! Akkor aki a Zarás és az ebayes verzió között vacilált, annak most már könnyebb lesz dönteni.

      Törlés