2012. június 2., szombat

Ebay deal - Színes neon nyaklánc

A szélsőségek tombolnak most a divat színpalettáján: hódítanak a visszafogott és finom pasztell árnyalatok, ugyanakkor legalább annyira menőek a rikító és harsány neon színek. Ez utóbbi az elmúlt években már sokszor feltűnt a nagy tervezők kifutóin, azonban a hétköznapi divatba még sosem sikerült ilyen hangsúlyos helyet kiharcolnia, mint az idei szezonban.
Én eleinte nagyon elutasító voltam a neon színekkel, mondván, hogy úristen mi ez, hol van ebben a nőiesség, a finomság, a komolyság, ezek a 14 éves deszkások cipőfűzőinek árnyalatai. Aztán egyre több helyen láttam, egyre több variációban, és valahogy - én sem értem, hogyan - belekúszott a tudatomba. Bár neon színű ruhákat nem mernék felvenni, mert mindig is betegesen féltem a feltűnéstől, meg hogy valaki rám néz az utcán, a neon kiegészítők még úgy gondoltam szóba jöhetnek.
Gyorsan neki is estem keresni néhány ékszert ebayen, de szomorúan konstatáltam, hogy nagyon siralmas a választék. Nagyon kevés olyan darabot találtam, ami ár-érték arányban megfelelő, az egyik ez a nyaklánc. (Ezért úgy döntöttem, hogy a neon ékszerek kérdését DIY projectekkel fogom megoldani.)

Ebben a nyakláncban szerintem az a legjobb, hogy bármelyik neon ruhadarabbal elhordható, hiszen felsorakoztatja az összes árnyalatot. (Ja, és a hátulja arany, szerintem még megfordítva is felvehető :)



Itt kapható, ára 9.80$, vagyis kb. 2300 forint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése