2012. május 11., péntek

Ebay deal - Mango karkötő

Nézelődtem a Mango honlapján és egyszer csak szembejött velem egy karkötő, ami ismerősnek tűnt. Van már akkora tapasztalatom, hogy felismerjem ezt a deja vu villanást, ilyenkor egyből tudom, hogy az ebayen találkoztam már az adott dologgal. Több sem kellett, bruttó fél perc keresés után meg is leltem, természetesen töredék áron, de ugye ezen már senki nem lepődik meg.
Ugyan facebookra nem volt feltéve, de gondoltam néha lehetnek ilyen random ajánlók is, elvégre ezek nélkül teljesen kiszámítható lenne a rovat. :) Az ajánló létjogosultságát az is indokolja, hogy most nagyon dívik a széles arany cuff karkötő. Ráadásul ez nem nyitott fazonú, hanem a szétnyithatós, én az ilyeneket inkább preferálom, mert nem forognak el annyira az ember csuklóján.








A Mango fotói:
Forrás: mango.com
Forrás: mango.com

Forrás: mango.com

Lehetséges, hogy a Mango-féle karkötő rövidebb oldala pár milliméterrel jobban kihajlik, de szerintem ebbe belekötni durva szőrszálhasogatás, nálam ez még bőven az 'tökegyforma' kategória.

Az ebayes verzió itt kapható, ára 5.89$, vagyis nagyjából 1300 forint. (A Mangonál 4000 ft, hahaha.)
Aki esetleg fél a nem top rated eladóktól, azok számára van egy biztonságosabb link, bár itt két dollárral drágább, vagyis 7.99$ (~1800 ft). (Még így sem éri el a Mangos ár felét...)

Cuffra fel!

1 megjegyzés: