2012. május 20., vasárnap

Ebay deal - Kilométeres bevásárlólista

Régóta tervezek írni egy olyan posztot, amiben bemutatom, hogy épp mik szerepelnek az ebayes bevásárlókosaramban. Ami tetszik azt általában csak watch list-re rakom, viszont amiről úgy gondolom, hogy tényleg szeretném megvenni, az egyből megy a bevásárlókosárba. 
Ami azt illeti, funkció szempontjából nincs nagy különbség a két lista között, ugyanis utóbbi is inkább csak úgy ott van készenlétben, hogyha jön a jótündér, egyből be tudjam neki nyújtani a kész kívánságlistát. Úgy mondanám, hogy a watch list a "szeretném", a "shopping bag" pedig a "nagyon szeretném" holmik listája.
A virtuális bevásárlókocsim tartalma folyamatosan változik, ha van egy kis pénzem megveszek róla néhány dolgot, ha valamivel kapcsolatban rájövök, hogy mégsem tetszik annyira, vagy nincs szükségem rá (nyilván egyikre sincs szükségem), akkor törlöm, ha találok új szerelmeket azokkal pedig bővítem. 
Most épp így néz ki:

 Nagyon szeretem a nagy, lógós fülbevalókat, ezzel például megdobhatna valaki.


Ez a karkötő már régóta listalakó, előbb-utóbb most már tényleg meg fogom venni!


Nagy, láncos karkötő: dívik, tetszik, mi kell még?


Nyaklánc két színben, én a narancssárgában vagyok érdekelt.
Itt.


Itt is a nyakláncot kell nézni. Szeretem az olyan kiegészítőket, amik kreatívan használhatók és adnak egy kis alkotói szabadságot. Ennél a láncnál ez megvan, hiszen nyitott és lehet mindenhogy tekerni, kötni, variálni. Karkötőnek, öv mellé, hajba, nyakba...
Itt.



 Igazi nyári nyakláncok, de én karkötőnek szánom őket. Jöhet mindkettő.
Itt.


Rockos gyűrű-páros, úgyis most készülök szanaszét szegecselni a fél ruhatáramat.


Ebből feketét szeretnék venni, hogy aztán kezelésbe vegyem szegecsekkel. De szívem szerint minden színből rendelnék. Ennyi pénzért egy ekkora clutch... őrület! 
Itt. 


Hosszú, láncos, szegecses és kb. ingyen van.


Ezer éve szeretnék aranyfóliás körmöket. Egy metál színű lakk sem nyújt ilyen látványt! 



Ez jelenleg a legnagyobb szerelem a listán, és messze a legnagyobb összeg is sajnos. Nem is tudom, hogy az aranyat vagy az ezüstöt választanám, ha megtehetném.


Ezek nagy méretű (2 cm) szegecsek, nekem csak sima picik vannak még, de szerintem ez az oversized nem csak különlegesebb, hanem egy-két jól elhelyezett darab (akár kicsikkel együtt, akár önmagában) nagyon fel is tud dobni egy-két cuccot.


Sok DIY dologra készülök, terveben van például a mostanában divatos szegecsekkel, kövekkel, láncokkal felturbózott színes, vékony (barátság)karkötők gyártása. Ehhez kell majd a kristályos lánc.

Ilyen tompa szegecset is ezer éve kerestem! Rettegjetek régi pólók!

Ennyi holmi van jelenleg az ebayes bevásárlólistámon. Pár nap múlva már tuti változik valamit, egy hónap múlva meg már semmi nem lesz rajta ezek közük, de egy biztos: üres egy darabig biztosan nem lesz.
Éljen az ebay kifogyhatatlan kincsestára! 
(Vagy pokolba vele, hozzáállás kérdése. :D)

11 megjegyzés:

  1. ilyen körömmatricát már én is régóta szeretnék, és most van egy játék ahol lehet nyerni: http://alanora.blogspot.com/2012/05/szeretnel-ingyen-korommatricat.html#comment-form
    nóra nagyon jól leírta és sikerült nekem is, az aranyt választottam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnos nincsen Twitterem. De azért köszi, hogy megírtad! :) Ha megjön a tiéd esetleg leírhatnád, hogy milyen :)

      Törlés
  2. a szegecses karkötő nálam is whislist régota csak sajnálom érte a pénzt, pedig aztán boltban ennél jóval drágább..
    és ilyen nyakláncot keresek kurva régóta de 10 dolcsiért most nem fér bele:(
    a DIY-os cuccért meg örökhála..3 napja keresem ezt az izét de nem tudtam mien néven kell..:D köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  3. Annyira kíváncsi vagyok, hogy az ékszereket mivel, hogyan hordod, mert szerintem elég egyedi ízlésed van.
    Olyan outfit szerű képekről nem lehet szó? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát. Rendes egész alakos outfiteset nem szeretnék, de esetleg ilyen outfit-részletekről lehetne szó! :)
      Csak az a baj, hogy nincs jó gépem, meg béna fotós is vagyok, az ismerőseim akik segíthetnének meg nem tudnak a blogról, és szeretném ha ez így is maradna :D
      De azért majd megpróbálok kiötölni valamit, már én is gondolkodtam ilyesmiben.

      Törlés
  4. Te tudod, hogy ezeket a kristályos láncokat mivel, hogyan kell elvágni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még sosem dolgoztam ilyennel, de most így látatlanba csípőfogóra tippelnék.

      Törlés
  5. Van vmi tipped h ilyen kis körömre való csíkokat lehet ebayen venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen csíkokra gondolsz? Ilyen francia végekre?

      Törlés
  6. A hatásodra rendeltem egy olyan sárga-arany nyakláncot, az imént jott meg és jelentem tökéletes!!:) koszi az otletet:P a kéket is megrendeltem, arra még várok:) abbol a boritektaskabol meg van már egy zoldem es egy sargam, imadom oket!!:)

    VálaszTörlés