2012. január 22., vasárnap

Mini bizsu HAUL

Hivatalos ügyek intézése miatt keveredtem Székesfehérvárra, és be kellett ugranom az Alba Plázában található Rossmannba is pár dologért. Sajnos a Bijou Brigitte üzlet túl közl volt hozzá, és az az álnok "Sale!" feliratok is ott ordibáltak. Egye fene, bementem.






A Bijou Brigitteben abszolút nem szoktam vásárolni, szerintem horrorisztikus árai vannak az igazán szép dolgoknak, a kommerszeknek ugyan már valamivel jobb, de az meg kinek kell... ráadásul én is rákaptam az ebay-re, úgyhogy az elmúlt fél évben soha nem is költöttem 500 ft-nál többet bizsura. Néha ugyan benéztem egy-egy B.B. boltba, de a leárazott cuccokból mindig kevés volt, és mindezek tetejébe még csúnyák is voltak.
De most!
Meglátszott az év eleji kétségbeesés, nagyon sok minden volt töredék áron, az egyébként 4-5 ezer forintos, hatalmas, széles/hosszú dekoratív nyakláncok max. 1200-1600 ft-os árom hívogattak, a gyűrűk pedig 900 pengő forintba kerültek. Sajnos a fele sale kollekcióba belezúgtam, de végül csak két gyűrűvel lettünk egymáséi, pedig pár nyaklánc után is eléggé vérzik a pici szívem. (Ünnepek után a kilókkal ellentétben az anyagi javak sajnos megcsappantak.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése