2012. január 23., hétfő

E.l.f. kell/nem kell

Úgy gondolom, hogy az e.l.f. egy mindenki (pénztárcája) számára elérhető márka. Nem csak az alapárak megfizethetők, de szinte állandóan van valamilyen akció, ingyen szállítás, vagy 30-40%-os kedvezmény, így érdemes mindig várni egy pár napot, ha épp nincs semmilyen olcsóbb vásárlásra jogosító kód. Persze az ilyen árkategóriájú termékek esetében mindig felmerül a kérdés, hogy híg-e az a bizonyos lé? Hát ez attól függ. Tapasztaltam már jót is, rosszat is, most ezeket a tanulságokat szeretném megosztani veletek.


NEM KELL!

Elf pirosító ecset (Blushing, Bronzing and Blending Blush)


Ez az ecset az 1,5£ árkategóriából való. Semmi jót nem tudok mondani róla, gagyin van összerakva, messziről ordít az olcsósága és teljes mértékben használhatatlan számomra. Nekem Essence pirosító ecseetem van, szóval abszolút alsó árkategóriás termék, de az egy álom. Míg az Essencenek pihe-puha, sűrű, ennek az elf darabnak durva és ritkás a szőre. Össze sem hasonlítható. Bedobtam az olajfestékes ecsetim közé, hátha festéskor majd majd jó lesz valamire.
Mondanom sem kell, hogy többet nem próbálkozom az e.l.f. másfél fontos ecseteivel, legfeljebb a studio, vagy a mineral család tagjaival. Egyszer. Talán. Ha megbocsátottam nekik ezt a förmedvényt.


Elf ecsettisztító folyadék (Daily Brush Cleaner)


Könnyen lehet, hogy én vagyok nagyon béna, de egyszerűen nem tudom alaposan megtisztítani az ecseteimet ezzel a folyadékkal. Elméletileg rá kell fújni egy puha törlőkendőre, majd azokkal a mozdulatokkal beletörölni az ecsetet, amikkel használni is szoktuk. Némi szín ki is jött belőle, de a fele minimum benne maradt. Próbáltam úgy is, hogy az közvetlen az ecsetre is fújok, hoztam pamutkendőt, papírkendőt, tisztító kendőt, de sehogy nem működött. Nem veszem újra!

KELL!

Mattító lapocskák (Professional Shine Eraser)


Csodálatosan teszik a dolgukat, felszívják a felesleges, fénylő faggyút a bőrről. (Harmadik kép.) Én az orromon szoktam használni, látványos! Akcióban 0.90 £ volt, ami körülbelül bő háromszáz forint. 50 lapocska található a csomagban.

Szemöldökfestő szett (Eyebow Kit - Ash)


Ez a darab a drágább, studio családból való, én akciósan 2.10 fontért vásároltam meg. (Nyolcszáz forint?) Számomra abszolút ellátja a funkcióját, a krémes résszel színt viszek a szemöldökömre, a porral fixálom, ott marad, nem mászik el. A benne található kétvégű ecsetke tökéletesen jó hozzá, nem is próbáltam még másikat. A sötétszőke szemöldökömhöz ritkán találok megfelelő színű festéket, de ennek a színe is épp jó. Ha jól emlékszem négy árnyalatban kapható, ez a legvilágosabb.

Pirosító (Natural Radiance Blusher)


Nincs sok hozzáfűznivalóm, a Glow a közönség nagy kedvence, nekem is ez van meg. Mikor megjött, meglepődtem a pici méretén, de azóta kifejezetten megszerettem ezt az apróságot. Bárhol elfér (tényleg bárhol!), és tutira nem fog így sem elfogyni. Pigmentált, átlagosan tartós (én minden pirosítót lekönyökölök magamról), és állatira olcsó. A felirat ugyan hamar lekopik, de legyen ez a legkevesebb gond. Eredeti áron 1,5£, én 0,90£-ért vettem akciósan.


NEM? KELL?

Ebbe a kategóriába azokat a termékeket soroltam, amikről nem tudtam épkézláb döntést hozni.

Pirosító és Bronzosító Duo (Blush and Bronzer Duo)

Ez az e.l.f. egyik legnépszerűbb terméke. Sokan nevezik a Nars Orgasm duó kistestvérének, én erről nem tudok nyilatkozni, mert még nem találkoztam soha élőben az ikonikus pirosítóval.
A Blush and Bronzer Duo a studio termékek közé tartozik, 3,50£ eredeti áron, én 2,10£-ért jutottam hozzá. Minőségi matt fekete műanyag kompakt, nem nyílik ki a táskában sem.
A pirosító részének kétségtelenül nagyon szép színe van, arany fényben csillogó barack árnyalat. Semmi gond a pigmentáltságával, vagy a tartósságával, nekem személyesen egy dolog nem tetszik, az pedig a csillámok. Szerintem sok benne a csillám, és talán egy picit nagyok is. Na nem egy makeup junkienak, hanem nekem, mert én szeretem a matt, csillámtalan, legfeljebb szaténfényű, inkább természetesbe hajló arcfestékeket. (Ha valaki szeretné ugyanennek az árnyalatnak a kevésbé csillámos verzióját, akkor neki a studio pirosítók közül a Candid Coral kell. Állítólag az ugyanez a szín, csak csillámtalan.) Ettől függetlenül alkalomra talán elhasználgatom, de sosem lesz a hétköznapi pirosítóm.
A bronzosító része is csillog, de az sokkal diszkrétebben, nekem pont jól, a színe viszont sajnos sötét az én hófehérke bőrömnek. Kontúrozni sem a legideálisabb, mivel nem matt.
Összességében tehát nem tudom túlságosan kihasználniezt az egyébként jónak tűnő terméket. Ha valakit nem zavar a pirosítóban fénylő arany csillám, és nem extra fehér bőrű, mint én, az szerintem szeretni fogja ezt a duót... de mi kapcsolatunk sajnos nem működött.

Körömlakk (Nail Polish)

Ebből két szín van meg, az egyik az Innocent a másik a Navy.
Az Innocent egy csodaszép szín, valahol a nude és a halvány ballerina rózsaszín között van. Két rétegben szépen fed, viszont irgum-burgum, mert baromira lassan szárad. Ezt a negatívumot egyébként már egy ideje nem rovom fel egy körömlakknak sem, mert megoldottam a kérdést a BTGN fedőlakkal. De történt az az eset, hogy színházba mentem, és előtte szépen kikentem a körmömet az Innocenct lakkal. Fedőlakkoztam, megszáradt, minden oké volt. De indulás előtt sikerült valahogy lepattintani az egyik körmömről a festéket, így bedobtam a táskámba az lakkot, hogy majd a vonaton kijavítom. A BTGN fedőlakkot nem vittem magammal (én hülye!!), gondoltam 40 perc(!!!) alatt úgyis megszárad. Felültem a vonatra, leszedtem a lakk-maradványt, fel is kentem az Innocentet, ücsörögtem vele 35 percet, majd leszálltam. Két perccel később észrevettem, hogy leszálláskor szanaszét kenődött a félig száradt lakk... szép irodalmi nyelven elátkoztam hát az e.l.f.-et, és azóta mindig van egy BTGN fedőlakk a táskámban.
A Navy egy fényes sötétkék szín, száradási idejéről nem tudok nyilatkozni, ennél már soha nem kockáztattam. Az viszont egyértelműen látszik hogy önmagában száradva egy perc alatt nagyon csúnyán lemattul, a saját csillogása eltűnik. De ugye ezt sem tudom felróni neki, mert BTGN.
Szóval aki mindig fedőlakkozik, az ne féljen az e.l.f. körömlakkoktól, mert rengeteg szín van, és abszolút pénztárcabarát. Fedőlakk nélkül viszont ments meg Istenem az e.l.f. lakkjaitól!



+Tipp az e.l.f. termékekhez:
Az árnyalatokat (legyen szó körömlakkról, pirosítóról, bármilyen festékről) mindig csekkoljátok le az amerikai oldalon is, illetve keressetek rá swatchokra a Google segítségével, mert nagy meglepetések érhetnek!
Példának okáért a Coral árnyalatú körömlakk képe az amerikai website szerint, és egy blogger szerint:



Egy szó, min száz, érdemes körülnézni, mert egy kis odafigyeléssel ki lehet pár jó cuccot fogni az e.l.f.-nél is! Jó nézelődést és vásárlást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése