2012. január 23., hétfő

Estée Lauder karácsonyi szett (2011) első rész - A szemhéjpúder paletta (Deluxe Eyeshadow Compact)


Van a családunkban két nő, akik már régóta szeretnének megtanulni sminkelni. Na nem profi módon, csak hogy el tudjanak készíteni maguknak egy hétköznapi, és egy alkalmi sminket. Igen ám! De semmilyen sminkeszköz nem volt még a birtokukban, így a Jézuska egy Estée Lauder karácsonyi szettet hozott nekik. Bár nem az én ajándékom volt, mégis én vetettem rá a magam a piros lakk táskára a legvérszomjasabban. Miután összeszedtem az állam, elhatároztam, hogy ezt a tapasztalatot meg kell osztanom a nagyvilággal!



Mint mondtam, nem az én ajándékom volt, de legalább annyira boldoggá tett akkor, mintha az lenne. A piros lakk táskát kinyitva egy aranyban csillogó kincseskamra tárult fel: high end sminktermékek villogtak a karácsonyi fényekben, egyik szebb volt, mint a másik, már a nézegetésüktől is teljesen kiakadtak a mutatóim. Minden csodálatos volt, de legjobban kétségtelenül a szemhéjpúder-paletta tett taccsra. Olyan gyönyörű színkombinációt válogattak össze, hogy nem tértem magamhoz. Mikor képeken nézegettem, hogy mi van idén a szettben, pont a palettáról véltem azt, hogy szép, szép, de a színek, hááááát, annyira nem jók. És amikor már ott volt a kezemben, arra gondoltam, hogy ha nekem kellett volna ezer színből összerakni  egy palettát, akkor sem tudtam volna magamnak jobbat csinálni.
De félre a fecsegéssel, beszéljenek helyettem a képek!

 Deluxe Eyeshadow Compact

  
Ivy Envy, Nude Fresco, Summer Linen
Chocolate Bliss, Tranquil Moon, Amazing Grey

Hot Cinnamon, Berry Burst, Pink Flash, 
Rivera Rose, Tempting Mocha, Purple Passion

Ivory Slipper, Peacock Blue, Amethyst Spark, 
Sandbar Beige, Smokey Ember, Flirty Lilac

Szerintem egy abszolút minden szemszínhez és alkalomhoz passzintható paletta, vannak benne matt, szaténfényű, csillogó árnyalatok egyaránt, ahogy világos-, sötét-, és középtónusú színek is. Nem nagyon akartam belenyúlkálni, mert mégsem az én tulajdonom, de a minap kölcsönkértem egy smink erejéig, így tudtam néhány tapasztalatot gyűjteni.

Az első dolog, ami nagyon meglepett, az az volt, hogy a színek nem annyira pigmentáltak, mint ahogy az az én bárányfelhős vattacukros álmaimban élt. Mikor ujjal próbáltam swatcholni, elég halványan maradtak csak meg a bőrömön a színek. Persze el lehet érni a palettában látható intenzitást, de nem ment úgy elsőre, mint például a Sleek festékeimmel. Az összemosáshoz is kicsit több energia kellett, viszont miután felkentem, ott is maradt all night long. Érdekes, mert látványra egész puhának tűntek a színek, de a tapasztalat nem ezt igazolta. Nyilván egy Miss Rose festék pigmentáltságával azért nem veszi fel a versenyt, mert nem olyan krémes, viszont nem is gyűlik össze úgy a ráncokban, egy áttáncolt éjszaka után.

Mindenesetre én egyértelműen a zölddel estem a legnagyobb szerelembe.
Irány Smaragdváros... csak végig a sárga köves úton!

Remélem a Ti esztétikai érzéketeknek is legalább annyira kényeztette ez a paletta, mint az enyémet! Ha kíváncsiak vagytok a szett többi részének összefoglalójára, kattintsatok ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése