2013. június 9., vasárnap

Ebay deal - Köteles-láncos tengerész karkötők

A minap leltem ezekre a kincsekre ebayen és egyből a szívembe zártam őket. Nekem mindig a hajókázást juttatják eszembe ezek a kötélszerű megoldással készült ékszerek, szikrázó napsütés, csillogó víz, csíkos póló és a menetszélben lerepülő fehér kalap lebeg lelki szemeim előtt az ilyesmik láttán. Szerintem nagyon illenek a mostani trendekbe, de ha valaki nem csak szezonális ékszerben gondolkodik, annak is jó lehet, hiszen a tengerész stílus évek óta minden nyáron visszaköszön a kifutókon, akár azt is kijelenthetjük, hogy klasszikus. Többféle ízléssel kompatibilisek, nem túl romantikusak vagy femininek, de nem is túl maszkulinok, szóval szerintem nagyon rendben vannak.  Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha halkan megjegyzem, hogy az áruk is reális.


Baráti áron három színben találtam meg őket, az első és egyben személyes kedvencem a bézs:

Őket itt találjátok, áruk együtt 3.99$, azaz kb. 890 Ft, szállítási díj nincs. Két karkötőért szerintem ez nem nagy tétel.


A másik verzió a kék:

 
Ők itt vannak, áruk ugyanaz.

A harmadik változat pedig barna színű, képet nem tudok beszúrni róla, de itt meg tudjátok nézni ill. rendelni.
Ár, miegymás szintén ugyanaz.


Egyéb verziók:

Ha esetleg valakinek nagyon megtetszettek és több pénzt is hajlandó lenne áldozni rá, annak lehetősége van több színárnyalatból is választani ha ide kattint. Így már 12$ az ár, azaz felfelé kerekítve kb. 2700 Ft, ami két karkötőért még mindig nem sok, viszont nem is kevés. Sima bizsuboltos mezőny.

Szóval aki budget megoldást szeretne az válasszon az első három közül, aki pedig válogatósabb, az nyúljon egy kicsit mélyebbre a tárcájában.
(De szerintem felesleges, úgyis a bézs a legszebb.)

És még egy lehetőséget találtam azoknak, akik esetleg csak a láncos verziót szeretnék: ez külön is megrendelhető néhány színben három egész dollárért (~670 Ft) innen, vagy nagyobb színválasztékban hét dollárért (~1600 Ft) innen.

Tengerre fel, matrózok, yoho!

3 megjegyzés:

  1. De jókat szedtél össze ismét! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt tuti meg fogom rendelni, csak még azt nem tudom milyen szín(ek)ben... :/ :)

    VálaszTörlés