2013. június 13., csütörtök

Ebay deal - Boyfriend karórák

Végre! Tavaly írtam már egy bejegyzést, amiben azon rinyáltam, hogy alig találni olcsón boyfriend karórákat az ebayen. Úgy tűnik, hogy a kínai angyalkák meghallgatták sirámaimat és mostanra már mindenki számára elérhetővé váltak ezek a vagány darabok. Bevallom őszintén, arany boyfriend karórát azóta már szereztem, tavaly nyáron a diplomaosztómra kaptam egyet a családomtól, amit azóta kb. le sem vettem. Viszont néha már kicsit megcsömörlök az aranytól, és nagyon gondolkodom egy ezüst vásárlásán - függetlenül attól, hogy az nincs agyonhájpolva, nekem az is nagyon tetszik. Nem tudom ki mennyire ismeri a Geneva márkát, ezek voltak az első Michael Kors inspirálta (dupe) órákat az ebayen. A három legnépszerűbb MK órát lekoppintották, és Geneva felirattal lehetett kapni őket, majd megjelentek mindenféle más márkanéven is ugyanezek a darabok. Ezekkel egyetlenegy problémám volt, méghozzá az, hogy legolcsóbban is 20$ környékén voltak (~4500 Ft), ráadásul nem volt ingyenes a szállításuk, kb. ugyanennyit ki kellett fizetni a postázásért is. Így már azért nyeszlett, bizsu, kínai óra létére kicsit drága lett...
De most már nyert ügyünk van!


Annyi változás történt, hogy most már nem létező márkaneveket sem írnak rá, sima név nélküli MK dupe lett. Ezen felül lejjebb kúsztak az árak és már ingyenes a szállítás is. A választék elég jó, én két dealt hoztam nektek: az egyik eladónál három szín kapható (arany, ezüst,"rose gold"), a másiknál valamivel drágábban ugyanezek, illetve a kövekkel kirakott változataik kaphatóak, és még egy színváltozat: fekete.

Őt, illetve az ezüst és a rózsaarany testvérkéit itt tudjátok megvenni, áruk 9.90$, azaz kb 2440 Ft.

Ezt a rose goldot pedig, és a strasszköves szélű, ill. arany ezüst és fekete változatait pedig itt találjátok, áruk valamivel több, 13.98$, vagyis nagyjából 3120 Ft.

(Érdekes egyébként, én azt hittem, hogy szitakötő életű trend lesz a boyfriend karóra, de még mindig menő... rólam meg aztán akkor sem fogják leszedni, ha már olyan ciki lesz, mint a 90-es évek holdjárói, amikben a Bestiák léptek fel a Westel-Kapcsolat koncerten.)

1 megjegyzés: