2012. december 22., szombat

Vásár - Néhány fontos dolog


Néhány számomra feleslegessé vált új illetve majdnem új holmit teszek fel nemsokára Facebookon egy albumba.  Sokat gondolkodtam azon, hogy gyorsasági, vagy licitálós rendszer legyen, végül úgy döntöttem, hogy licitálós lesz, de licitlépcső nélkül. Így nyugodtan lehet csak egy forintokkal rálicitálni a másikra. Úgy gondolom ez biztosítja azt, hogy senki ne maradhasson le semmiről például egy megszakadó, vagy lassabb internetkapcsolat, esetleg egy lefagyott gép miatt, ugyanakkor az árak sem tudnak így drasztikusan nőni.

Minden holmiról több képet készítettem, mindig az első képnél tüntetem fel a paramétereket és az árat, ott lehet érdeklődni, kérdezni, illetve licitálni is.
A vásár holnap délig fog tartani, amit nem vesztek meg, azok a holmik mennek vaterára új gazdát keresni.



Az vásárolt dolgokat december 27-én  vagy 28-án tudom postázni, attól függően, hogy az átutalt pénz mikorra ér ide. Személyes átvétel is lehetséges Budapesten az I. kerületben a Dózsa György téren vagy a Krisztina téren, szintén 27-én délután-este, illetve 28-án dél körül, vagy kora délután, ilyenkor természetesen készpénzben is lehet fizetni.

Licitlépcső tehát nincsen, kérdezni, licitálni a leírásos képek alatt lehet!

Ma este fél tízkor nyitás! :)

3 megjegyzés: