2012. június 7., csütörtök

Ebay deal - Fekete csipkés ruha


A kis fekete. Ami ott van mindenki szekrényében. A mondák szerint minden nőnek szüksége van egy kis fekete ruhára, de szerintem nem árt meg, ha van kettő-három is. Nekem mindig megoldja az "úristen, nincs egy rongyom sem!" krízisem, és gyanítom, hogy ezzel nem csak én vagyok így.

Ez a darab, amit most mutatok, szerintem azért gyönyörű, mert teljesen egyszerű vonalvezetése van, ugyanakkor a csipke felső rész egyszerre teszi izgalmassá, romantikussá és klasszikussá. Mivel rövid, még dögös is egyszerre, ugyanakkor mégsem közönséges. Szóval ez a darab tényleg minden trükköt felsorakoztat, amit egy ilyen kis feketének fel kell.
Ami még nagyon nagy szerencse, az az, hogy méretválasztó is van a terméklapon, és nem csak a bűvös XS méretben kapható. (S, M, L a választék.)
Gondolom, azt meg már mindenki tudja, hogy nem csak a ruha, hanem az ára is észbontó!




Itt lehet megvásárolni, ára most akciósan 11$, vagyis kb. 2600 forint, eredetileg pedig 12.22$ (~2900 ft.).
(Mennyi?!)
Ingyen szállítás. Of course.

7 megjegyzés:

  1. A minap nézegettem meg a fészbúkos mappáid, mert megragadt, hogy valami felkeltette egykor az érdeklődést - de elfelejtettem linket kérni -, erre tessék, most őt választottad bejegyzés-alanynak :) Köszönöm!
    Kíváncsian várlak, Te szép ruha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos optimistább voltam a kelleténél, és az M-est sem tudom felpasszírozni. Így marad, hogy tovább kell értékesítenem, vagy egy ügyes varrónő beletold esetleg egy darabot az oldalába,
      Egyébként panasz nem lehet rá, rugalmas, (de nem elég) elasztikus pamut a szoknya (valamiért én szövetet vártam), a csipke is rugalmas, nem merev, jó minőségű.
      Kár érte, annyira vágytam rá és arra, hogy jól álljon.

      Törlés
    2. Szia! Ha még megvan szívesen megvásárolnám tőled! 175 cm vagyok, M-es ruhákat (38-as méret) hordok. Átalakítottad a ruhát? Ha esetleg valaki eladná ezt a szép ruhát, kérem emailben jelezze: szandyy14@freemail.hu
      Nagyon tetszik, csak tartok a külföldi vásárlásoktól. Milyen tapasztalataitok vannak?
      Köszi:)

      Törlés
  2. Uhhh, nagyon jól néz ki!
    A napokban nézegettem a h&m honlapját, és ugyan ezt a ruhát nem láttam ot, viszont a modell tuti onnan való :D http://www.hm.com/hu/dressingroom/LADIES?aid=98069-C ugyanaz a lány, és az első képen a címke is olyannak tűnik, mint a h&m-esek szoktak lenni, szval lehet h vhol ez is benne van a hollekcióban v egy régebbiből való :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó árban van, de ez tipikusan csak nagyon csini lányokon áll jól. Én pl nem merném megkockáztatni, főleg úgy, hogy nem tudom felpróbálni. PEdig a képeken nagyon szép.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most járok először nálad, nagyon tetszik a hangulat, a bejegyzéseid, csak nem látom, fel lehet e iratkozni valahol. :(
    Mindenesetre ha vissza szeretnél invitálni, hogy fel tudjak iratkozni vagy csak kíváncsi vagy a blogomra, kukkants be! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon eltűntél :( Remélem nem örökre, és ha lesz rá időd, energiád, majd láthatunk még bejegyzéseket tőled, tök jó lenne :)

    VálaszTörlés