2012. december 16., vasárnap

Ebay deal - Szegecses nyakláncok jó áron

Sokszor emlegettem már, hogy sosem voltam az a lányos lány. Míg a fodrok, selymek, virágok, csipkék, szoknyák, ruhák máson teljesen el tudtak varázsolni, addig magamon mindig szörnyen idegennek éreztem őket. Nagyon ritkán, egy évben pár alkalommal néha előfordul, hogy jól esik felvennem egy-egy ilyen darabot, de a napjaim kilencvenkilenc százalékában az egyszerű, semleges, néhol kicsit fiús dolgokat kedvelem. Ha valamilyen trend tetszik, akkor az általában mindig valamilyen keményebb vonal, ezért az idei őszi-téli szezont mintha csak nekem tervezték volna. Khaki parkák, egyszerű lovagló- és vagány, fiús motoros csizmák, (mű)bőr ujjak, nadrágok, berakások, mély színek, férfias karórák. És szegecsek. Bár nagyon tetszenek a szegecses cuccok, gyanítom, hogy ez talán a legrövidebb életű őrület lesz, ezért én főleg DIY ruhákban gondolkodom illetve olcsó kiegészítőkben, mert nem sok reményt fűzök hozzá, hogy a következő szezonban is bent lesz még a rock. Az az érzésem, hogy nem érdemes ebbe a trendbe nagyobb összegeket befektetni, így ezúttal néhány igen kedvező árú ékszerrel készültem Nektek!

Régen abszolúte fülbevalós voltam, mostanában azonban azon kaptam magam, hogy rendszeresen nyakláncok után kutatok ebayen. Jöjjön tehát a szegecs-őrülethez idomulva most néhány nyakék!
Lesz köztük hangsúlyos, visszafogott, ezüst, arany, köves, de egy dolog mindre igaz: egyik sem okoz maradandó traumát szerencsétlen, karácsonyi gondolatoktól frusztrált pénztárcánknak.
(Akik rendszeres látogatói az ebaynek, azok nagy valószínűséggel találkoztak már velük, de talán valakinek mutatok még újat! )

1.



Két soros, rövid, négy színben kapható (arany, ezüst, bronz, fekete). Innen rendelhető, ára 2.39$ azaz kb. 520 ft. Szállítási költség nincs!

2.


 Nekem ez az egyik személyes kedvencem, mert hiába szegecses, a tüskék pici mérete és a kövek valahogy egyszerre teszik finommá is, így olyanok is be tudják építeni a szegecseket az outfitjükbe, akik inkább egy finomabb, femininebb stílust képviselnek. (Btw, Maggie egyik outfitjénél is látható ez a darab, és ott pontosan az előbb említett kontextusban jelenik meg, egy finom, nagyon nőies szett részeként.)

Itt például megrendelhető, arany és fekete színben. Ára 2.38$, vagyis nagyjából 520 ft. Free shipping, of course. 
(Itt pár centtel többért ezüst is kapható!)

3.



Aki nincs oda a rövid nyakláncokért, azoknak kerestem egy hosszabb fazont is. Ő csak aranyban kapható, itt, ára pedig kb. 1060 ft (4.89$) szállítással együtt.


4.

Elmaradhatatlan a pár hónapja hódító gallér-fazonú nyaklánc! Csak azoknak, akik nem félnek a feltűnéstől! (Ha engem kérdeztek, szerintem baromira jól néz ki, de nekem az egyik legfőbb életcélom beleolvadni a járda betonjába, a szürke tömegbe, nehogy valaki észrevegyen, szóval ez a nyakék bármennyire is kúl, nem nekem való. De aki nem ilyen komplexusos idióta, mint én, az ne habozzon!)

A képeken látható két verzióban kapható, innen lehet is rendelni, ára 6.99$, vagyis olyan 1510 ft körül mozog. Ebben már a postázás is benne van.


5.



Ő azért tetszik, mert nem olyan hivalkodó és szerintem tök jól variálható, hogy az ember éppen hogyan hordja. Sok lehetőséget rejt magában és igazán baráti az ára!
Itt megvásárolható, ára kemény 2.37$, azaz körülbelül olyan 520 forint. Free shipping.


6.




Vele biztosan találkoztatok már a legtöbben. Egyesíti a mostani vastag lánc és szegecs trendet, elég vagány stílus, nekem az egyik kedvencem. Arany, ezüst és fekete változata is van.
Rengeteg eladónál és áron kapható, én egy top-rated sellert ajánlok most nektek. Szóval pl. itt, ára 2$, azaz nagyjából 440 ft, nincs ptkg.


7.



Ez is a gallér-fazon képviselője, de egy kevésbé feltűnő változatban. Nem száz százalékban a modern stílusú, mert a barázdás felület belecsempész egy kis rusztikusságot.
Innen tudjátok megrendelni, ára 6.50$, vagyis körülbelül 1400 ft.


 8.



A végére pedig ez a láncos darab maradt, valahol félúton rövid, merev és a hosszú, lógós nyakláncok között.
Arany és bronz színben kapható itt, ára 4.70$ (~1020 ft).


Ennyit hoztam Nektek mára, remélem valakinek mutattam még valami újat! :)

1 megjegyzés:

  1. A 2. tetszik a legjobban, de én meg pont ezekkel vagyok úgy, hogy nem tudom magamon elképzelni :D A szegecses karkötők jöhetnek, bár én anyumat már azzal is kikergettem a világból :D

    VálaszTörlés